Beantwoord

Spotify Premium overzetten naar ander Spotify account

• 31 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 533 keer bekeken

Hallo,

zou ik mijn spotify premium activerings code kunnen overzetten naar een ander spotify account?

ik hoor graag reactie :)

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 november 2016, 11:30

Hoi @alin10, bedankt voor je privébericht! Ik heb de opdracht verstuurd voor een nieuwe code. Die ontvang je binnen een paar dagen op het e-mailadres dat je me stuurde in het privébericht. Houd je er rekening mee dat de afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen? Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag :)

Volgens mijn gegevens is het inmiddels gelukt om een nieuw account aan te maken 🙂 Als je nog eens vragen hebt weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @alin10, welkom op het forum. Dat kan wel, maar dan heb je een nieuwe code nodig. Er is dus wel een actie vanuit ons nodig. Het huidige account wordt dan omgezet naar "Free", en kan je de nieuwe code gebruiken om het andere Spotify account "Premium" te maken. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @alin10, bedankt voor je privébericht! Ik heb de opdracht verstuurd voor een nieuwe code. Die ontvang je binnen een paar dagen op het e-mailadres dat je me stuurde in het privébericht. Houd je er rekening mee dat de afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen? Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @alin10, bedankt voor je privébericht! Ik heb de opdracht verstuurd voor een nieuwe code. Die ontvang je binnen een paar dagen op het e-mailadres dat je me stuurde in het privébericht. Houd je er rekening mee dat de afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen? Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag :)

Volgens mijn gegevens is het inmiddels gelukt om een nieuw account aan te maken 🙂 Als je nog eens vragen hebt weet je ons te vinden!

Reageer