Beantwoord

Spotify Premium overzetten naar een ander account

• 1 oktober 2017
  • 78 reacties
  • 10697 keer bekeken

Graag wil ik de spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Wat zijn de stappen hiervoor? Bij voorbaat dank!

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 juli 2019, 17:25

Hoi @BouwmanW, Dat kan! Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Als je dit hebt gedaan, zou je dan een bericht willen plaatsen in dit topic? Hier worden deze vragen sneller opgepakt en heb je hopelijk vanavond al een nieuwe activatiecode.

@NatasjaV70, Je maakt gebruik van Spotify Family met jouw premium account? Maar zou dit account graag om willen zetten naar een ander account. Hoe we dit kunnen doen, durf ik niet meteen te zeggen. Als dit het hoofdaccount betreft van Spotify Family heeft dit namelijk ook consequenties voor de andere accounts. Zou jij ook je gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel en een berichtje sturen met korte toelichting in dit topic? Dan wordt je vraag z.s.m. verder opgepakt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

78 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sissey! Ik kan de code voor je ontkoppelen. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode die je op deze pagina kunt koppelen aan een Spotify account naar keuze: Activeer jouw Spotify Premium van KPN. Het Spotify account dat nu Premium is wordt direct omgezet naar Spotify Free. Je playlists blijven bestaan.

Als je op mijn privébericht reageert zoek ik je gegevens erbij en maak ik dit in orde 🙂
Badge
Hoi Joran, Ik wil hetzelfde doel als Sissy. Spottify is gekoppeld aan mijn Facebook account en zou het graag willen koppelen aan het account van mijn dochter. Kan je mij ook helpen

Admin: dubbele topic verwijderd
Reputatie 7
Badge +21
Hoi John, welkom op het forum! Zeker, we kunnen je hier verder mee helpen! Als je een reactie op m'n privébericht stuurt maak ik het in orde 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hi John, bedankt voor je privébericht. Ik heb zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode voor je aangevraagd! Je kunt 'm binnen 24 uur per e-mail verwachten. Met deze code kun je het account van je dochter Premium maken. Jouw aan Facebook gekoppelde account wordt binnenkort automatisch teruggezet naar de Free variant van Spotify.
Ook ik heb na een aanbieding van 3 maand nu een abb. Op Spotify. Graag zou ik dit willen koppelen aan mijn telefoonabonnement. Ik log in via facebook en wil graag mijn playlist behouden
Reputatie 5
Badge +11
Gaan we regelen! Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je daarop reageert, kom ik zo snel mogelijk bij je terug 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ook voor Sissey is het gelukt, ik zie dat de activatiecode inmiddels aan een ander account is gekoppeld 🙂
Graag wil ik ook mijn spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Wat zijn de stappen hiervoor? Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Annemiek, welkom op het forum! Daar kan ik je mee helpen. 🙂 Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Welkom Sissey! Ik kan de code voor je ontkoppelen. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode die je op deze pagina kunt koppelen aan een Spotify account naar keuze: Activeer jouw Spotify Premium van KPN. Het Spotify account dat nu Premium is wordt direct omgezet naar Spotify Free. Je playlists blijven bestaan.

Als je op mijn privébericht reageert zoek ik je gegevens erbij en maak ik dit in orde :)

Hallo,

Ik zou dit ook graag willen doen met mijn huidige account. Zal dit een mogelijkheid kunnen zijn?

Groetjes,
Jet
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Jet. Welkom op het forum.

Ik heb je account losgekoppeld.
'De klant ontvangt binnen 24 uur de activeringscode per e-mail of sms'

Je krijgt een nieuwe code en die kan je gebruiken voor een nieuw account! Succes! :-)
Ik wil ook graag mijn Spotify account om zetten naar een andere. ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mkruijze, welkom op het forum! Ik heb jouw account zojuist ook losgekoppeld: binnen 24 uur ontvang je een nieuwe activatiecode waarmee je een ander Spotify account Premium kunt maken!
Ik heb helaas nog niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +21
Oei, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan @Mkruijze! Kun je een reactie op m'n privébericht sturen? Dan help ik je verder!
Graag wil ik mijn account ook omgezet hebben. Kunt u mij hierbij helpen aub?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Swen1, welkom op het forum! Zeker, ik kan jou ook verder helpen hiermee 🙂 Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Swen1, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag 🙂
Ik wil ook graag mijn account omzetten, kan iemand me hiermee helpen?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @MichaelDee, welkom hier! Ik heb jouw account ontkoppeld en je krijgt binnen 24 uur een nieuwe code per mail! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Goedemiddag, zouden jullie mijn Spotify account ook kunnen loskoppelen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Nienke, welkom op het forum! Zeker kunen wij dat. 🙂 Ik heb nu gelijk een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur op je 06-nummer. Met deze code kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium.

Laat je me weten of dat lukt?
Hoi Nienke, welkom op het forum! Zeker kunen wij dat. 🙂 Ik heb nu gelijk een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur op je 06-nummer. Met deze code kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium.

Laat je me weten of dat lukt?

Hoi Justin, bedankt voor je snelle reactie. Eigenlijk wil ik mijn huidige premium account omzetten naar een nieuw spotify premium abonnement, zodat de betaling niet meer via KPN gaat. Mijn abonnement loopt namelijk binnenkort af. Kan ik via Spotify een abonnement nemen en dan inloggen met mijn huidige inloggegevens?
Groet, Nienke
Reputatie 7
Badge +22
Aha, dat kan uiteraard ook. 🙂 Met het aanvragen van de nieuwe activatiecode heb ik ervoor gezorgd dat de koppeling tussen jouw huidige Spotify account en je KPN abonnement is komen te vervallen. Jouw huidige Spotify account zal op korte termijn worden teruggezet naar Free. Vervolgens kun je dit account via Spotify weer upgraden naar Premium.

Ik zie dat Spotify Premium momenteel nog wel als extra optie actief is bij jouw mobiele abonnement. Je kunt dit via MijnKPN of de MijnKPN app opzeggen. Als je wilt dat ik dit voor je doe, dan hoor ik dat graag. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Nienke_E, je hebt niet meer gereageerd op m'n laatste bericht. Ik zie dat Spotify Premium op dit moment nog deel uitmaakt van jouw abonnement. Zal ik deze voor je opzeggen?