Beantwoord

Spotify Premium overzetten naar een ander account

• 1 oktober 2017
  • 78 reacties
  • 13193 keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

78 reacties

Hallo, ook ik zou graag spotify premium overzetten naar een ander account!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @dretec, welkom hier! Er komt een nieuwe activatiecode jouw kant op, zodat je Premium kan koppelen aan een ander account 🙂 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +24
Hey @dretec, we hebben niets meer van je gehoord maar ik zie dat de nieuwe code in gebruik is. Mochten er nog eens vragen zijn dan ben je welkom!
Ik zou ook graag mijn huidige gekoppelde account verwijderd willen zodat ik er een ander spotify account aan kan koppelen. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Astrid27, welkom hier! Ik heb een nieuwe activatiecode verstuurd naar jouw Outlook adres 🙂 Deze ontvang je binnen 24 uur en kan je koppelen aan het andere account. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hi KPN, ik zou graag mijn Spotify account willen overzetten van een ander account naar mijn eigen Spotify account. Zouden jullie mij kunnen helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @MFeiner, welkom hier! Ik heb een nieuwe activeringscode verstuurd en die ontvang je binnen 24 uur per mail 🙂 Als je nog vragen hebt, geef dan een gil!
Hallo,
Ik zou ook graag mijn Spotify premium willen overzetten naar een ander account.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Dag Harma. Ik heb je zonet een nieuwe activatiecode gestuurd, net als bij de mensen die je voor gingen.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Harma. Als ik het goed zie heb je je account opnieuw kunnen koppelen. Als er nog iets is dat ik kan doen dan lees ik het graag.
Goedemorgen
Ik heb een spotify abb wat bij mijn telefoonabonnement zit en ik heb een eigen spotifyabonnement voor mijn familie. Nu wil ik graag
De gegevens van spotify van mijn telabonnement overzetten naar mijn eigen abonnement. Kunt u mij helpen?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Erik! Eerst even zeker weten dat ik je goed begrijp. Je hebt zelf een Spotify Premium account via KPN en jouw familie heeft een Spotify Family account. Je wil nu jouw Premium account aan het Family account koppelen, klopt dat? In dat geval kun je Spotify Premium uitschakelen via MijnKPN. Het kan een paar weken duren voor het abonnement helemaal is beëindigd. Zodra het account Spotify Free is geworden kun je het toevoegen aan het Family abonnement.

Als ik je daar mee kan helpen, laat het weten. Stuur dan je gegevens in reactie op mijn privébericht!
Reputatie 7
Badge +28
@Erikw01: Ik heb nog geen reactie gezien, hopelijk is het gelukt via MijnKPN! Stuur me anders nog even een bericht.
Hi @Joran,

Kun jij mij helpen met hetzelfde probleem? Ik wil graag mijn Premium loskoppelen van mijn Spotify account zodat ik het kan koppelen aan een nieuw Spotify account (maar dan zonder Facebook ;))
Alvast bedankt!

Groet, Marijn
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Marijn! Dat kan zeker. Ik zie wel dat er gisteren al het een en ander is aangepast. Is het nu in orde of moet de code nog gereset worden?
Welkom Marijn! Dat kan zeker. Ik zie wel dat er gisteren al het een en ander is aangepast. Is het nu in orde of moet de code nog gereset worden?

Hi Joran, problem solved already. Thanks!!
Hallo,
Ook ik zou graag mijn Premium willen overzetten naar een nieuw Spotify account.
Dank alvast!

Gr Inge
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Inge. Welkom op het forum.
Ik heb maar gelijk je oude account losgekoppeld en je een nieuwe code toegestuurd. Die zou binnen 24 binnen moeten zijn op je gmail adres
Mocht je morgenavond nog niks hebben ontvangen laat het me weten! 🙂
Graag wil ik ook mijn KPN Spotify Premium overzetten naar een ander account. Hoor het graag! 🙂
Hoi Inge. Welkom op het forum.
Ik heb maar gelijk je oude account losgekoppeld en je een nieuwe code toegestuurd. Die zou binnen 24 binnen moeten zijn op je gmail adres
Mocht je morgenavond nog niks hebben ontvangen laat het me weten! :-)

Dank! Het was gisteravond al meteen geregeld. 👍🏽
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen! Geniet van je muziek. Als ik ooit iets anders voor je kan betekenen, laat maar weten!
Reputatie 7
Badge +22
Graag wil ik ook mijn KPN Spotify Premium overzetten naar een ander account. Hoor het graag! :)Ha Gerben, welkom op het forum! Ik heb je een nieuwe activatiecode opgestuurd. 🙂 Je ontvangt deze binnen 24 uur per sms. Hiermee kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium. Laat je weten of dat lukt?
Goedenavond allemaal, ook ik ga Facebook eruit gooien en wil dus graag over op een ander spotify-account. Kunnen jullie dat voor mij verzorgen? 🤞🏾

Erg handig dat je dit via dit forum kan regelen :👍🏾
Reputatie 7
Badge +22
Hoi gmz1980, welkom op het forum! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je 2 Spotify account hebt lopen via KPN. 1 bij je mobiele abonnement en 1 bij je Alles-in-1 pakket. Worden die allebei gebruikt?

Het Spotify account bij je mobiele abonnement is gekoppeld aan Facebook. Zal ik je daarvoor een nieuwe activatiecode opsturen? Je kunt daarmee een ander Spotify account aanmaken.

Houd er wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'
Hoi gmz1980, welkom op het forum! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je 2 Spotify account hebt lopen via KPN. 1 bij je mobiele abonnement en 1 bij je Alles-in-1 pakket. Worden die allebei gebruikt?

Het Spotify account bij je mobiele abonnement is gekoppeld aan Facebook. Zal ik je daarvoor een nieuwe activatiecode opsturen? Je kunt daarmee een ander Spotify account aanmaken.

Houd er wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'

Ja, het gaat om het Facebookaccount bij mijn mobiele abonnement. Niet die andere, dan krijg ik ruzie 😉

Thnx voor de tip over de afspeellijsten! 👍🏾