Beantwoord

Spotify Premium overzetten naar een ander account

• 1 oktober 2017
  • 78 reacties
  • 13193 keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

78 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Haha. Ruzie wil ik uiteraard voorkomen! Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur per sms.
Hoi gmz1980, welkom op het forum! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je 2 Spotify account hebt lopen via KPN. 1 bij je mobiele abonnement en 1 bij je Alles-in-1 pakket. Worden die allebei gebruikt?

Het Spotify account bij je mobiele abonnement is gekoppeld aan Facebook. Zal ik je daarvoor een nieuwe activatiecode opsturen? Je kunt daarmee een ander Spotify account aanmaken.

Houd er wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'

Dag Justin,

Tot op heden heb ik nog geen nieuwe code mogen ontvangen. Zou je hier even naar willen kijken? Thanks!
Reputatie 7
Badge +22
Ha Gerben, activatiecode komt er nu aan! Mijn excuses voor de vertraging. Er was in het systeem iets niet helemaal goed gegaan.
Reputatie 7
Badge +22
@gmz1980, ik zie dat jij inmiddels een nieuw account hebt aangemaakt. 🙂 Werkt alles nu zonder Facebook? Daar ga ik van uit.

@GerbenvdH, heb jij de activatiecode nu ontvangen? Anders verwacht ik dat je deze uiterlijk vanmiddag binnen krijgt.
Hoi Justin,

Zou je bij mijn account ook het Spotify Premium account los kunnen koppelen en een nieuwe activatie code kunnen sturen?

Groeten, Toine
Reputatie 7
Badge +20
Dag Toine. Je zult het met mij moeten doen, maar ik hoop net zo goed te kunnen helpen. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuurde?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Toine! Dank voor je privébericht. Ik heb zojuist je account losgekoppeld en een nieuwe code voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm binnen 24 uur op het mailadres dat bij ons staat geregistreerd.
Kan mijn Spotify losgekoppeld worden van KPN? Ik ben uitgenodigd voor een family premium abonnement, maar kan niet accepteren door de koppeling met KPN.
Geen probleem dat ik een maand dubbel moet betalen, als ik alles alvast maar kan regelen.
Groet Monique
Reputatie 7
Badge +20
Hoi nieqske! Welkom op het forum.
Ik loop even tegen iets geks aan: Volgens mijn systeem (je kpn id is gekoppeld aan je mobiele gegevens) heb jij spotify als onderdeel van je abonnement maar ik zie GEEN geactiveerd spotify account.
Kan het kloppen dat jij die nooit actief hebt gemaakt?
Zoals het nu lijkt staat niks je dus in de weg om voor dat family account te gaan (er is immers nog geen adminstratieve inlog/e-mail die al aan kpn gekoppeld is)

Ik denk dat de snelste oplossing in dit geval is dat jij je spotify bij ons opzegt. Dat kan je doen via de app of je kunt ons bellen (0800-0402) en dan 'spotify opzeggen' inspreken.
Mocht ik het niet goed begrepen hebben, laat het me weten!
@Erwin_
Ik had het gecancelled maar moest net opnieuw activeren. Wil je nog eens kijken aub?
Reputatie 7
Badge +20
Ik zie het inderdaad, Nieqske. Ik heb je account adminstratief losgekoppeld.
Wat is precies je doel? Ga je nu zelf spotify family aanvragen? Of kom je op iemand anders' account?
Er zijn nog wat beperkingen als het gaat om registreren met het emailadres dat al eens voor een premium account van KPN is gebruikt. Om dit op te lossen moet eerst de opzegging van spotify die je bij KPN afneemt helemaal door de molen zijn en daarin zijn we afhankelijk van spotify. Die schonen eens per maand hun database op.
Laat je me weten of het lukt? Zo niet, ga ik je uiteraard proberen verder te helpen 🙂
Ik zie het inderdaad, Nieqske. Ik heb je account adminstratief losgekoppeld.
Wat is precies je doel? Ga je nu zelf spotify family aanvragen? Of kom je op iemand anders' account?
Er zijn nog wat beperkingen als het gaat om registreren met het emailadres dat al eens voor een premium account van KPN is gebruikt. Om dit op te lossen moet eerst de opzegging van spotify die je bij KPN afneemt helemaal door de molen zijn en daarin zijn we afhankelijk van spotify. Die schonen eens per maand hun database op.
Laat je me weten of het lukt? Zo niet, ga ik je uiteraard proberen verder te helpen :-)

@Erwin_
De bedoeling is dat ik mijn uitnodiging voor family premium kan accepteren (mijn man nodigt me uit). Liefst met behoud van mijn muziek en playlists.
Beste KPN, ik zou graag de spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Zouden jullie mij verder kunnen helpen? Bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +21
Hi Huang, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Wat ik voor je kan regelen is dat ik het huidige account ontkoppel, en dat je door die actie een nieuwe activatiecode van ons krijgt (binnen 24 uur). Met die nieuwe activatiecode kan je een ander account Premium maken. Dat heb ik in ieder geval al voor je gedaan, wil je laten weten of het op die manier gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
Hé Nieqske. Ik ben zelf nu eigenlijk ook wel benieuwd. Lukt dat nu?
Reputatie 7
Badge +21
@Huang, ik zie dat je inmiddels de code hebt gebruikt om een account te koppelen. Dan ga ik er vanuit dat het opgelost is 😉
Hé Nieqske. Ik ben zelf nu eigenlijk ook wel benieuwd. Lukt dat nu?

Hey Erwin,
Mijn KPN spotify premium staat afgemeld, maar eindigt pas op 1-6. Als ik nu rechtstreeks bij Spotify een nieuwe (family) premium wil toevoegen, krijg ik de volgende melding:

Omdat je Premium via een van onze partners hebt ontvangen, kom je niet in aanmerking voor deze aanbieding. Meer informatie

Spotify Premium
Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.

Ik val tussen wal en schip hierdoor. Bij jullie stopt het op 1-6 en mijn nieuwe kan pas daarna gekoppeld worden. Die uitnodiging is beperkt geldig, dus verloopt wellicht voor 1-6. Intussen betalen we de family ool al, en gebruik ik geen van beide ptemiums meer/nog. Pfff.

Ik wil bij KPN tot 1-6 betalen voor de dienst, maar mijn familyaccount nu alvast accepteren. Is het mogelijk dat jullie mijn KPN account alvast loskoppelen van Spotify? Nee, als ik je vorige bericht zo lees...?!?

Jammer dat in zo'n smelle digitale wereld niets geregeld kan worden voor trouwe betalende klanten.....
Reputatie 7
Badge +20
Dat gaat inderdaad best stroef. Wat je kunt doen is je registreren met een ander e-mail adres/account. Stel dat je gehecht bent aan je oorspronkelijke account kun je dit achteraf door spotify laten herstellen.
Is dat misschien een oplossing?
Beste KPN, net zoals veel van de overigen hier wil de gratis Spotify bij mijn KPN compleet op een andere spotify account overzetten. Zouden jullie hiervoor een nieuwe activatiecode willen toesturen? Thanks alvast!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo robertn,

Ik heb je huidige account omgezet naar Free waardoor je een nieuwe activatiecode toegestuurd krijgt. Je ontvangt de nieuwe activatiecode binnen 24 uur op jouw e-mailadres. Mocht je nog vragen hebben hoor ik graag van je.
Thanks, Marina! Ik heb de activatiecode al ontvangen. Ik heb echter nog een 2e vaste aansluiting waaraan ook een Spotify Premium hangt. Zou je deze ook voor me los kunnen koppelen zodat ik die ook aan een ander Spotify account kan koppelen?! Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Robert, jouw tweede aansluiting waaronder ook een Spotify abonnement hangt zie ik zo niet. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je op dit bericht willen reageren?
Hoi Robert, jouw tweede aansluiting waaronder ook een Spotify abonnement hangt zie ik zo niet. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je op dit bericht willen reageren? Zojuist gedaan!
Beste kpn,

Zou ook ik een nieuwe activatiecode kunnen krijgen voor Spotify? Ik wil graag mijn gratis spotify van Kpn naar een ander account overzetten.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Anke
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anke c ,

Ik heb je huidige account teruggezet naar ''free'' en heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. De code ontvang je binnen 24 uur op jouw e-mailadres. Als je hier nog vragen over hebt hoor ik het graag van je.