Beantwoord

Spotify Premium overzetten naar een ander account

• 1 oktober 2017
  • 78 reacties
  • 11117 keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

78 reacties

Ik zou ook graag Spotify willen koppelen aan een ander account dan nu het geval is. Kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode krijgen?
Beste KPN,

Ik heb een premium account via KPN. Deze heb ik al geruime tijd overgezet naar een family. Graag zou ik dit account op een andere naam willen zetten (kan via kpn account niet koppelen met andere diensten). Kunnen jullie mij helpen?

Groet
Natasja
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @BouwmanW, Dat kan! Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Als je dit hebt gedaan, zou je dan een bericht willen plaatsen in dit topic? Hier worden deze vragen sneller opgepakt en heb je hopelijk vanavond al een nieuwe activatiecode.

@NatasjaV70, Je maakt gebruik van Spotify Family met jouw premium account? Maar zou dit account graag om willen zetten naar een ander account. Hoe we dit kunnen doen, durf ik niet meteen te zeggen. Als dit het hoofdaccount betreft van Spotify Family heeft dit namelijk ook consequenties voor de andere accounts. Zou jij ook je gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel en een berichtje sturen met korte toelichting in dit topic? Dan wordt je vraag z.s.m. verder opgepakt.