Beantwoord

Spotify premium teruggesprongen naar Free

  • 9 december 2017
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Beste KPN,
Ook bij mij is mijn spotify abonnement teruggezet van premium naar free. Zou u dit willen herstellen?
Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Erwin_ 11 december 2017, 16:26

Hoi DocTaz. Welkom op het forum!

Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd. Die zou je binnen 24 uren binnen moeten hebben ( SMS ).
Mocht je morgenmiddag nog steeds niks hebben ontvangen laat het me weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi DocTaz. Welkom op het forum!

Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd. Die zou je binnen 24 uren binnen moeten hebben ( SMS ).
Mocht je morgenmiddag nog steeds niks hebben ontvangen laat het me weten! 🙂

Reageer