Spotify Premium teruggezet naar 'Free'

  • 22 februari 2012
  • 1 reactie
  • 11605 keer bekeken

Hallo,

Ik ben klant bij KPN en heb een alles-in-1-pakket. Hierbij kan ik gebruik maken een Spotify Premium-account, wat ik dan ook een korte periode zonder problemen heb gedaan. Afgelopen vrijdag echter, werd mijn Spotify-account teruggezet van Premium naar Free, met alle nadelen vandien.

In het receipt-gedeelte van mijn account bij Spotify staat dat KPN begin Februari aan de betaling heeft voldaan en dat ik dus toegang zou moeten hebben tot een Premium-account.

Ik heb navraag gedaan bij Spotify zelf, maar zij verwezen mij naar jullie door...

Kunnen jullie mij helpen?

Groeten,

Maurice


1 reactie

Reputatie 3
Badge +6
Beste Maunaat,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan Kijk ik het even voor u na.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reageer