Beantwoord

Spotify premium uitbreiden naar family

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 267 keer bekeken

Reeds eerder heb ik contact gehad over het overzetten van mijn spotify premium (nu gratis) naar spotify family. Toen bleek dat met mijn huidige contract geen wijzigingen meer kan doorvoeren. Ik kan alleen overstappen naar jullie nieuwe abonnementsvormen. Maar ik ben daar bijna 12% duurder uit.

Voor mijn huidige abonnement betaal ik nu € 67,50 (half jaar terug € 63,50!).  Als ik nu een soortgelijk abonnement afsluit ben ik € 8 duurder uit. Ik vind dit nogal een forse stijging, temeer omdat ik alleen een klein onderdeel wil aanpassen. 

Zouden jullie kunnen nagaan of het niet mogelijk is family premium over te zetten naar family, waarbij de meerkosten in rekening worden gebracht?

 

icon

Beste antwoord door Surya 30 October 2019, 23:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Surya, welkom! Goed dat je je profiel al aangevuld had, zo kan ik direct met je meekijken. Ik zie dat je op dit moment Alles-in-1 Standaard à 67,50 euro per maand hebt. Met Alles-in-1 Standaard kunnen wij geen Spotify Family aanvragen, dat kan alleen met de huidige Hussel abonnementen. Je hebt dus eigenlijk 2 opties: 

 

  1. Alles-in-1 Standaard aan laten staan en Spotify Family bij Spotify aanvragen. Je betaalt dan 82,49 euro per maand.
  2. Overstappen naar KPN Hussel met Spotify Family. Je betaalt dan volgens mijn berekening 78,49 euro. Let op: ik heb hierin niet jouw vaste telefoonnummer meegenomen. Wil je die behouden dan betaal je 2 euro per maand extra. 

Om het via KPN aan te schaffen is dus, ook al ga je meer betalen, de goedkoopste optie :-). Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het me dan weten?

Een additionele spotify premium voor 10 eur plus  de eerste 3 maanden gratis is mi een voordeliger optie. Want dan kom ik na 3 mnd op 77,50 uit inclusief de huidige telefoonaansluiting.

Jammer dat je op deze manier overal abonnement moet afsluiten, terwijl het juist zo prettig is om het bij 1 leverancier 

te zijn. 

Reputatie 7
Badge +30

Als je inderdaad ‘maar’ met twee man gebruik wilt maken van Spotify dan is dat inderdaad de beste optie, dat had ik niet begrepen. Ik kan me goed voorstellen dat je liever alles op één factuur hebt, maar dan is dit in jouw geval de beste optie!