Beantwoord

Spotify Premium verdwenen per 1 jan 2019

  • 9 January 2019
  • 8 reacties
  • 1246 keer bekeken

Net zoals bovenstaande berichten is ineens mijn Spotify Premium verdwenen uit mijn alles en 1 pakket KPN compleet. Dit is zeer belangrijk voor mij als muzikant. Dit is per 1-1-2019 ineens verdwenen nadat mijn VVDSL omgezet was naar een pairbounding. Er zou totaal geen verandering komen volgens KPN( ik ben KPN er) dus ik neem aan dat dit op een foutje berust bij Spotify. Graag hoor ik snel van jullie

Ad van Dalen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 January 2019, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Met klantservice afgesproken om mijn VVDSL CCX11428 om te zetten per 2-1-2019
Oomzetting door monteur is gedaan naar pairbounding. Fluitje van een cent.
Echter er zou niets veranderen aan mijn factuur en faciliteiten.
Eechter nu heb ik ineens geen Spotify Premium meer. Dit heb ik toch hard nodig. Dit zal wel op een fout berusten anders ben ik op foute voorwendsels overgestapt. Want dit kost toch 10 euro per maand.
Laat mij dit snel weten want ik heb muziek hard nodig als muzikant.

Ad van Dalen
(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Heb jij een nieuw abonnement afgesloten (verlengt) of loopt jouw oude abonnement gewoon nog door?
Welk abonnement heb jij?
Ik heb geen nieuw abonnement afgesloten ik heb alleen mijn snelheid laten verhogen. Aangezien er 2 aders beschikbaar waren en ik allang KPN Compleet navraag gedaan bij 0800-0402.. ik zou zonder problemen en zonder dat er iets ging veranderen pairbounding krijgen waardoor mijn snelheid iets omhoog gaat. Maar nu is ineens mijn Spotify Premium verdwenen . Dat was niet de bedoeling en volgens afspraak.

Ad van Dalen
(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
SSpotify Premium zit bij mij KPN compleet pakket inbegrepen en kost toch 10 euro per maand. Dat is financieele aanpassing . Anders mogen jullie alles weer terug komen zetten naar een Vectoring lijn maar dan wel met Spotify Premium als dit de oorzaak is.
Reputatie 7
Je bent absoluut niet de enige waarbij het Spotify Premium abonnement spontaan naar een Spotify Free account werd omgezet. Je kunt hier op het forum vele topics over dat probleem vinden.
Er zal vast op korte termijn wel iemand van KPN reageren om die te corrigeren.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Ad, ik zie dat je gegevens al in je profiel staan, dat is fijn. Ik heb dan ook gelijk gekeken hoe dit zit. Op 7 december is de wijziging naar pairbonding in het systeem gezet. Dat is uitgevoerd op 2 januari. Normaliter is het niet nodig om ook je pakket inhoudelijk te wijzigen als we de verbinding aanpassen. Dat is bij jou echter wel gebeurd. Ik zie geen notities van contact rondom die datum, dus ik kan niet achterhalen of dit met jou besproken is. Je bent omgezet naar een pakket uit de huidige serie. Daarbij heb je, omdat je bestaande pakket ouder was, een nieuwe actiekorting gekregen met bijbehorend jaarcontract. Echter in deze nieuwe pakketten zit Spotify Premium niet meer inbegrepen. Je kunt het, via je MijnKPN, toevoegen aan je abonnement voor €8,99 per maand.
Reputatie 4
Badge +6
Toch wel vreemd, klant wil sneller internet.

KPN heeft de zaken niet voor elkaar en om het, voor jullie KPN, wel voor elkaar te krijgen wordt vervolgens de klant zonder medeweten omgezet/opgezadeld met een ander pakket en moet deze ineens €8,99 p/m gaan betalen voor Spotify Premium?


#goedbezigkpn
Reputatie 7
Badge +30
...zonder medeweten omgezet/opgezadeld met een ander pakket en moet deze ineens €8,99 p/m gaan betalen voor Spotify Premium?

Dat is dus wat ik uit de systemen niet kan achterhalen, of het zonder medeweten is gebeurd. Bij deze omzetting was een korting beschikbaar. In de meeste gevallen zal een klantenservice medewerker dan in overleg gaan met de klant of zij ook willen overstappen naar een pakket uit de huidige serie om gebruik te maken van die korting. Verschil tussen beide pakketten wordt daar dan ook bij uitgelegd.

Ad, dank voor je privébericht. Daar komt uit naar voren dat je wel contact hebt gehad met een medewerker hierover, maar dat die niet aangegeven heeft dat Spotify niet meer gratis zou zijn. Dat vind ik heel jammer om te horen, en is ook zeker niet de bedoeling.

Helaas is het niet mogelijk om terug te gaan naar het oude pakket. We wisselen onze pakketseries ongeveer elke twee, drie jaar. Op dat moment wordt de oude pakketserie uit het systeem gehaald. Klanten die op dat moment een abonnement uit zo'n pakketserie hebben kunnen die gewoon blijven gebruiken. Wijzigingen kunnen ook gewoon gedaan worden (opties aan- en uitzetten), maar zodra je overstapt naar een abonnement uit de huidige pakketserie kun je niet meer terug. Het oude pakket bestaat niet meer in de systemen en is niet te kiezen. Het is dan ook niet mogelijk om Spotify alsnog weer gratis te maken.

Omdat, zoals ik al aangaf, er geen notities zijn van dat gesprek dat je gehad hebt krijg je zo nog een aanvullende reactie per privébericht van me. Reageer daarop, dan kan ik dit met de medewerker die je gesproken hebt opnemen en kijken of en hoe we je hierin tegemoet kunnen komen.