Beantwoord

Spotify Premium via Alles-in-1

  • 3 July 2020
  • 7 reacties
  • 385 keer bekeken

Ik krijg de Premium versie van Spotify gratis bij mijn abonnement maar is er ook een mogelijkheid om deze om te zetten naar Spotify Family?

Hoor graag ofdat dit mogelijk is en zo ja HOE kan ik dit regelen

icon

Beste antwoord door Chrizziey 4 July 2020, 10:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @John970,

Dit is niet mogelijk. Spotify Premium '’gratis'’, is een actie wat behoort tot Alles in 1 standaard en premium. Het is niet mogelijk om met dit pakket over te stappen naar Family. De enige optie is om over te stappen naar KPN Hussel en het op die manier te doen. Je kan het ook rechtstreeks via Spotify zelf doen, want je betaald exact hetzelfde. 
Overstappen naar hussel kan dit MijnKPN onder Producten → Thuis → Abonnement wijzigen. 

Reputatie 7
Badge +24

Als je besluit het bij Spotify zelf te regelen, dan is het vervolgens wel zo dat je bij KPN blijft betalen voor de "gratis" Spotify Premium. En dus kun je ook in dat geval vaak beter verlengen naar Hussel. Even goed opletten dus wat het goedkoopste is.

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @John970 en welkom op het forum :)

Het is inderdaad zoals @ChrisWissink al aangeeft; Spotify Family is alleen mogelijk in combinatie met KPN Hussel. Met 'oude' pakketten behoort dit niet tot de mogelijkheden. Verder geeft ook @Nick83 nog een goede tip. Hopelijk heb je hier iets aan gehad en weet je waar je aan toe bent!

Ik zit met hetzelfde probleem. Vind de voorgestelde oplossing wel wat vreemd en niet echt klantgericht. Deze 2 oplossingen leiden tot flinke extra kosten voor de oude alles-in-1 abo's, the early adapters . Kunnen jullie dit eens intern binnen KPN bespreken ?

Reputatie 7
Badge +25

Ik zit met hetzelfde probleem. Vind de voorgestelde oplossing wel wat vreemd en niet echt klantgericht. Deze 2 oplossingen leiden tot flinke extra kosten voor de oude alles-in-1 abo's, the early adapters . Kunnen jullie dit eens intern binnen KPN bespreken ?

Bij de introductie van Spotify Family is dit zo bepaald. De Alles-in-1 pakketten zijn inmiddels al redelijk “oud” en we bieden ze niet meer aan, dus de kans dat hier nog wat in gaat wijzigen is eerlijk gezegd nihil.

Paul, ik denk dat dit bij meerdere oude klanten leeft. Er zou toch een mooi (dus goedkoop; zelfde pakketkorting ) alternatief moeten kunnen komen voor Alles-1-pakket klanten van het eerste uur ?

Reputatie 7
Badge +25

Paul, ik denk dat dit bij meerdere oude klanten leeft. Er zou toch een mooi (dus goedkoop; zelfde pakketkorting ) alternatief moeten kunnen komen voor Alles-1-pakket klanten van het eerste uur ?

Ik ben het persoonlijk met je eens hoor, ik zat in exact dezelfde situatie. Maar ik weet gewoon dat dit niet meer aangepast gaat worden, en in veel gevallen zijn de Alles-in-1 pakketten niet eens meer voordeliger. Ligt wel een beetje aan het pakket natuurlijk.

Reageer