Spotify premium wachtwoord

• 31 januari 2014
  • 9 reacties
  • 12186 keer bekeken

Hallo

Ik ben mijn spotify premium wachtwoord kwijt. Ik heb me weer ingelogd bij spotify, maar niet meer premium. De link met Sonos is nu kwijt.

Ik heb een totaal pakket en het staat aangevinkt in mijn lijst.

Hoe kom ik er weer op?

dank!
Martine

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste Martine, 

Begrijp ik het goed dat je het wachtwoord van je spotify (premium) account kwijt bent en een nieuw spotify account hebt aangemaakt? Op deze pagina kan je je wachtwoord van je originele spotify account opnieuw instellen. 

Als je wilt kan ik in mijn systeem nakijken met welke gebruikersnaam of e-mailadres je in ons systeem bekend bent. Daarvoor kan je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en de naam van de contractant sturen. 

Met vriendelijke groet, 

Werner

KPN Webcare

ben wachtwoord en gebruikersnaam kwijt maar betaal via de KPN account telnr 068****** of 068******* mijn naam is w.spiegelberg. 

Vr. gr.

willem spiegelberg

ik heb een premium account bij  hi of kpn

Admin: bericht aangepast ivm privacy regels

Ik heb hetzelfde probleem. Disconnect gedaan met FB, blijkbaar nieuw account en krijg premium niet terug. Nog met helpdesk KPN gebeld en waren behulpzaam en vertelde hoe ik het eea moet regelen in FB want premium account zo nog steeds bestaan met FB. Spotifify weer op FB en spotify connect met FB echter ik zie mijn premium account niet en weet ook niet hoe ik die terug moet krijgen.

Ben dan ook erg benieuwd hoe dit nu uiteindelijk is opgelost of hoe ik mijn schijnbaar oude account kan achterhalen.

Thanks

Willem

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Willem, 

Dan gaat er iets niet helemaal goed, wat jammer om te lezen! en natuurlijk ook lastig. Gaat het om spotify premium bij je vaste pakket of bij je mobiele aansluiting?

Met hartelijke groet, 

Cindy

Ook ik heb dit probleem! heb je al een prive bericht gestuurd Werner. Ik hoop dat je me kunt helpen..

Alvast bedankt,

Nick Reinderink

Hi Cindy,

Heb zo'n all in glasvezel pakket, daar zit gratis spotify premium bij. Maar ja weet dus nu niet meer hoe ik erbij kom. Moet dus een oud Spotify account hebben ergens schijnbaar.

Spotify gemaild maar daar schiet ik niets mee op en weet dan ook verder niet wat ik er nu moet doen.

Groetjes,

Willem

Reputatie 7
Badge +21
Dag Willem,

Zou je me in een http://etzelfde onderwerp samengevoegd. Forum priv?bericht naar Koen link: http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/70728 je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Willem,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Nick,

Spijtig om te lezen dat jij dit probleem ook ervaart.

Zou je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen? Dan help ik jou hier ook verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer