Beantwoord

Spotify Premium werkt niet meer

  • 3 March 2019
  • 2 reacties
  • 4035 keer bekeken

Hallo,
onlangs een nieuw abonnement afgesloten met wederom Spotify erbij.

van het een op het andere moment werkt mijn Spotify premium niet meer. Als ik een nieuwe code aanvraag, dan geeft de website aan: invoer onbekend.

In de MijnKPN app staat Spotify wel gewoon op actief
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 March 2019, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @tomassohhh! Het kan soms voorkomen dat Spotify Premium gedeactiveerd wordt bij een verlenging, in dat geval kunnen we je een nieuwe activatiecode sturen en daarmee kan je het opnieuw aanmaken. Ik zie dat je nog geen gegevens op je profiel hebt staan, zou je daar je postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer (als het om Spotify bij een mobiel abonnement gaat), geboortedatum van de contractant en laatste 3 cijfers van de IBAN kunnen invullen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst ga ik voor je aan de slag!

 

Ook kan je deze vraag stellen in het verzameltopic hierover, daar kunnen we het snelste met je meekijken: Alles over Spotify Family bij KPN!

Reputatie 7
Ik heb nog geen bericht van je gezien @tomassohhh, als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag van je 🙂