Beantwoord

Spotify Premium werkt niet meer na overstap naar ander sim only abonnement

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Hoi, 

 

ik heb eenzelfde probleem. Onlangs overgestapt naar een andere sim only abonnement met Spotify. Kan het daar mee te maken hebben? Een activatiecode kan ik ook niet opvragen. 
 

groet, Erik

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 January 2021, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Erikv22, welkom! Het zou kunnen dat je Spotify door ons inderdaad onterecht op Free gezet is, als je je abonnement verlengd hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe code toe. 

Hoi Marcia, ik heb de gegevens aangevuld. 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Check! Je krijgt binnen 3 uur een sms met een nieuwe code. Veel plezier ervan!