Beantwoord

Spotify probleem

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Gisteren heb ik mijn simkaart in een ander toestel gedaan en Spotify erop gezet. inloggen en mijn complete lijst komt in zicht. Omdat dit toestel ook voor de muziek onderweg zorgt heb dit toestel. er is een probleem. zodra ik op zoeken druk en 2 letters type dan gaat het scherm naar mijn startscherm. 1 keer is het gelukt en type ik andere naam weer bom weg naar scherm. ik word hier triest van. is het mijn ander toestel of spotify. zover ik weet heb ik premium en het staat op 3 toestellen''


icon

Beste antwoord door Susan_ 10 March 2019, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Putintgos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik probeer je bericht te begrijpen, maar dit vind ik wel een beetje lastig. Zoals ik het nu opvat heb je een probleem met de app van Spotify. Het enige waar ik je bij kan helpen, is het aanmelden of afmelden van een account voor Spotify Premium / Family via KPN. Hoe de app zelf verder werkt, heeft KPN geen invloed op.

Helpt het misschien om de app opnieuw te installeren? Verder kan het ook met je toestel te maken hebben, maar waarmee is lastig te concluderen. Heb je dit probleem ook met andere apps bijvoorbeeld als je iets intypt op Google of Facebook?
probleem is alleen bij zoeken in Spotify. De zelfde Spotify die verwijst door naar KPN omdat het via hun gaat.
Ik had oude htc en zelf daar ging het wel op, ik heb premium en dan kan ik toch op meer dan 1.
kan ik ergens oudere versie halen. Menu is anders dan op andere gsm en rare is dat de zoek opdracht die wel is geluk wel blijft werken. Maar nieuwe naam kiezen gaat niet verder dan 2 letters. Ik gebruik verder alleen wattsap en die gaat wel goed. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Met Spotify Premium kan je inderdaad op meerdere toestellen de app installeren en gebruiken. Alleen kan je het account niet tegelijkertijd gebruiken (dus niet op de laptop én mobiel toestel tegelijkertijd afspelen). Dat het intypen verkeerd gaat, lijkt me niet een probleem met het feit dat je Spotify Free of Premium hebt maar echt met de app of het toestel. Heb je de app al even opnieuw geïnstalleerd? Dat kan ik namelijk niet uit je bericht opmaken.

Verder kan je problemen altijd aankaarten bij Spotify, of jouw vraag stellen in de Community. Vanuit KPN kan ik alleen kijken welke gebruikersnaam gekoppeld is en dus Premium is, en dit ontkoppelen. Verder hebben wij geen invloed op de werking van de Spotify app.

Reageer