Spotify regelmatig offline

  • 4 November 2019
  • 12 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik heb daar dagelijks last van.... als ik de app opnieuw installeer is het weer oke.... maar het is toch niet normaal als ik iedere keer als ik inlog eerst de app moet installeren.…

 

Admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@Martine12 Dat is zeker niet normaal! Kan je me het volgende aangeven?

 

  • Wat voor telefoon gebruik je?
  • Welke software versie heb je op je toestel?
  • Gebruik je Spotify premium/Family via KPN
  • Heb je al contact gehad met Spotify
  • Als je uitlogt en inlogt werkt het dan wel(i.p.v. de hele app te verwijderen) ?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Martine12! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!:wink:

Ook ik ondervind probleem met spotify de laatste weken. Als ik muziek aan het luisteren ben, valt het zomaar stil.  Als ik dan de offline/online schuif om haal gaat hij pas weer veder. Ik weet niet of dat bij wifi ook zo is, maar via 4g heb ik dat vaak, speelt dan een nummer of 4 - 5 af en dan moet ik de off/online weer gebruiken. Ps: ik heb dit met mijn nieuwe S10 met de nieuwste software. Mijn S8 hier voor had ik dat probleem nooit. 

Ik heb hetzelfde probleem als aartmans , samsung S9

Zelfde probleem hier. P30 Pro. 

Badge

Ook ik heb steeds dit probleem. Dit is sinds ik een nieuwe telefoon heb: Samsung Note 10+. 

Hiervoor had ik een S8 en heb er toen nooit last van gehad!

Wat kan ik doen om online te blijven?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi allen, lastig dat jullie ook issues hebben met online blijven. Ervaren jullie dit zowel thuis als onderweg?

Badge

Ja, ik ervaar het zowel thuis als onderweg

Ook ik ben er achter gekomen dat ik het thuis ook heb. Heb net de app verwijderd en er weer op nieuw opgezet, aankomende dagen kijken of dat geholpen heeft.

Bij mij is het ook begonnen sinds de nieuwe telefoon. Ik heb het eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu lijkt het te werken. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om dat te horen, Hangterisaan! Ik verwacht eigenlijk dat dit bij de rest van jullie dan ook de oplossing zal zijn.

Erik. Bij mij heeft het ook geholpen. Moest wel alles weer ff downloaden.