Beantwoord

Spotify Subscription Bug- Abbonement gedeactiveerd maar de dienst verloopt niet

• 6 juli 2016
  • 13 reacties
  • 343 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoi! 🙂

Ik heb een vaag non-issue met mijn spotify abonnement via mijn mobiele abonnement, deze heb ik een tijdje geleden opgezegd gezien ik via mijn alles in-1 abonnement spotify kan activeren.

Op zich is de opzeggen goed verlopen, ik betaal er niks meer voor en ik krijg de extra data ook niet meer. Maar spotify op zich blijft premium. Niet dat dit voor mij een probleem is gezien ik het abonnement gelijk met mijn nieuwe activeringscode kan activeren maar het is toch een schoonheidsfoutje 't systeem waar mogelijk meer mensen profijt van hebben(En redelijk wat geld kan kosten voor KPN) ;)

- Sjors

Edit: Kan het onderwerp aangepast worden naar:
Spotify Subscription Bug- Abbonement gedeactiveerd maar de dienst verloopt niet

Foutje van mij ;)

*Admin: titel aangepast 🙂
icon

Beste antwoord door SjorsK 18 september 2016, 14:16

Het is een maandje later 😉 Maar inmiddels ben ik weer free(Zonder premium).

Het heeft even geduurd maar het is ze gelukt 😉
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sjors,

Ik heb net een bericht gestuurd naar de mensen die over Spotify gaan met de vraag wat exact het termijn is voordat het account naar 'Free' wordt gezet, en of dit een bekend probleem is. Ik ben benieuwd naar hun reactie. Zodra ik die heb zal ik het hier laten weten!

Reputatie 7
Badge +15
Top!

Ik denk dat 't na een maandje wel verwerkt moet zijn :)

Ach ja, ik mag niet klagen, ik heb eigenlijk precies wat ik wou, alleen niet hoe het administratief gezien de bedoeling is 😛

- Sjors
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sjors, kleine update :)

Het is wel een issue hoor. De afdelingen van de processen tussen het mobiele systeem en Spotify zijn er nog druk mee bezig 😉
Goed om te horen dat het nu een bekend probleem is 🙂 In de tussentijd loopt mijn andere activatiecode niet weg 😉

Mischien is het een idee om mij in de batchoplossing mee te nemen? Dan kan ik melden dat 't werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Jij bent mijn 'voorbeeldcase' ;)

Dus je gaat het vanzelf merken denk ik. En ik krijg updates van het incident. Dus als je wat merkt laat het maar weten! Dan doe ik dat ook 🙂
Doe ik! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Een kleine update vanaf mijn kant:
Ik kan nog steeds via het mobiele abbonement wat niet meer actief is luisteren - Ik mag niet klagen 🙂

(Uiteraard heb ik de spotify activatiecode van mijn alles en een nog steeds in mijn e-mail staan maar deze is inmiddels diep begraven haha 😛 Dat wordt speurwerk! 😛 )
Reputatie 7
Badge +24
Dan ook een hele kleine update van mijn kant :)

Probleem is nog steeds in onderzoek. Het incident staat nog open. Meer niet.
Reputatie 7
Badge +24
Hey Sjors, er lijkt schot in de zaak te zitten. Wil je checken of jouw account nu daadwerkelijk om is gezet naar Free? Volgens mijn gegevens wel namelijk.

Reputatie 7
Badge +15
Gedaan 😉 Het is zeker "Free" maar dan wel met premium 😛
Reputatie 7
Badge +24
Haha, grappenmaker 😛 Ik heb het weer doorgezet!
Reputatie 7
Badge +15
Het is een maandje later 😉 Maar inmiddels ben ik weer free(Zonder premium).

Het heeft even geduurd maar het is ze gelukt 😉
Reputatie 7
Badge +24
Meen je! Die zag ik niet aankomen 😉 Ik ben benieuwd of het structureel is opgelost. Bedankt voor je bericht in ieder geval!

Reageer