Beantwoord

Spotify terug gezet naar free

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge

Mijn Spotify is “spontaan naar Free gegaan in plaats van Premium. kan het zijn dat dat gebeurd is na het joppelen van mijn mobieltje?

ik wil graag mijn premium weer terug, word gek van die irriatnte reclame tussendoor!

Carlien

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 April 2020, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carroos. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Badge

Ik heb mijn profiel aangevuld!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Op deze pagina kan je de activatiecode invullen en een nieuw account aanmaken of een bestaande account upgraden naar Spotify Premium. Laat je mij weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Op deze pagina kan je de activatiecode invullen en een nieuw account aanmaken of een bestaande account upgraden naar Spotify Premium. Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden. 

Reageer