Beantwoord

Spotify teruggezet naar gratis account

  • 18 December 2019
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Mijn account is van de een op de andere dag omgezet naar een gratis account en ik dan dit met geen mogelijkheid herstellen. Het pakket staat nog aan en ik betaal er nog steeds voor.

Bij het opvragen van een activatiecode krijg ik de volgende melding:” Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Mijn gegevens staan ingevuld op de mijnkpn site.

 

Gr,

Sven

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 December 2019, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sven, welkom op het forum. 

Als ik dit goed zie gaat het om het nummer eindigend op 928, klopt dit? Ik heb voor dat nummer een nieuwe code besteld, je ontvangt deze via sms binnen 24 uur. Laat je even weten of het zo lukt?

Ik hoor graag van je. 

Hi Alex,

 

Dat klopt, sms zojuist ontvangen én meteen geactiveerd! Hartstikke bedankt. 

 

Gr,

 

Sven

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex,

Dat klopt, sms zojuist ontvangen én meteen geactiveerd! Hartstikke bedankt. 

Gr

Sven

Top! Fijn om te lezen en graag gedaan. :)