Beantwoord

Spotify - the journey

  • 30 november 2011
  • 2 reacties
  • 10807 keer bekeken

Hi,

Nobody seams to know what is going on, since two days I got that message, and that is not what I would expect from a 'premium' provider like KPN...

anyway...

Door een technische storing kan uw aanvraag op dit moment niet verwerkt worden.

Onze medewerkers zijn op de hoogte gesteld en zullen dit zo snel mogelijk herstellen.

Wij verzoeken u het morgen opnieuw te proberen.

icon

Beste antwoord door robin_gw 30 november 2011, 23:01

Het probleem met de registratie etc zit bij Spotify zelf kan KPN niet veel aan doen. Mischien heeft spotify een hoop nieuwe abbo's gekregen en zijn de servers overbelast.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Spokify, 

Ik had deze melding gisteren ook nog, vandaag kwam ik er gewoon doorheen. Zit ergens bij Spotify. Je geduld wordt beloond, het is een super fijne dienst. Zonder reclame of wat dan ook miljoenen tracks binnen no time direct beschikbaar in topkwaliteit geluid: Premium! Dankjewel KPN.

Lekker :D

Reputatie 4
Badge +1
Het probleem met de registratie etc zit bij Spotify zelf kan KPN niet veel aan doen. Mischien heeft spotify een hoop nieuwe abbo's gekregen en zijn de servers overbelast.

Reageer