Beantwoord

Spotify via KPN of rechtstreeks via Spotify

  • 7 January 2021
  • 2 reacties
  • 1027 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb al lange tijd een abonnement bij KPN, waarbij spotify premium gratis in het abonnement zat. Nu moet je ervoor betalen, maar qua prijs maakt het eigenlijk niet uit, dus zat verkapseld in de oude abonnementskosten.

Echter ik wil nu Spotify family, maar moet dan mn abonnement veranderen naar Hussel (en krijg helaas geen wifiversterkers van KPN bij verlenging van mn abonnement).

De kosten van Spotify zijn identiek wanneer je direct bij spotify een abonnement neemt, bij spotify is het zelfs eerste maand gratis.

Wat zijn de voordelen/nadelen van spotify bij KPN of direct bij Spotify afsluiten?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 January 2021, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom op het forum @morice. Het voordeel dat je zou kunnen hebben is alles op 1 factuur, als je Spotify via KPN laat lopen. Dan heb je dus direct overzicht. Dat is voor een deel van onze klanten gewenst. Daarnaast is er natuurlijk entertainmentkorting mogelijk als je ook mobiel van KPN hebt. 

Reputatie 1

OK, dank je wel. Ik wilde inderdaad even kijken of er meer of minder voordelen zit aan via KPN of niet.