Beantwoord

Spotify via KPN probleem

• 2 november 2016
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Dag,

Op dit moment heb ik 2 Spotify accounts. De eerste is aangemaakt dmv inloggen met Fleesboek en de tweede onlangs dmv inloggen via email. Het tweede account is aangemaakt omdat ik van de FB connectie af wilde. Al mijn playlists en albums zijn, door Spotify, overgezet van het eerste naar het tweede account. Echter had ik op de eerste nog een Spotify Premium abonnement lopen, via KPN.

In oktober heb ik contact gehad met de telefonische helpdesk van KPN om dit abonnement stop te zetten. Na 30 minuten praten was het dan eindelijk zo ver, en zou per ingang van november Spotify Premium stopgezet zijn. Dit stond ook in de MijnKPN app. Vervolgens wilde ik Premium nemen op het tweede account, zodat de eerste totaal opgeheven kon worden.

Nu is het november en heeft KPN het Premium abonnement weer geactiveerd op de het eerste account. Ik zit dus nog steeds aan het eerste account met FB login vast.

Kan iemand mij helpen? Ik wil niet weer tot het eind van deze maand wachten om de boel voor elkaar te hebben. Spofity premium moet gedeactiveerd worden op het ene account en geactiveerd worden op het andere... Lijkt mij niet zo heel moeilijk, maar blijkbaar vraag ik heel veel!

Mvg,
Roderick
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 november 2016, 09:48

Hey Roderick, welkom hier! Vreemde situatie, als Spotify via ons weer geactiveerd wordt krijg je een nieuwe code. Wij activeren niet direct een account. Ik wil dan ook graag kijken wat hier aan de hand is. Dan zorg ik er ook voor dat je een nieuwe code krijgt om het andere account te activeren 🙂 Reageer op het privébericht dat je van me krijgt en ik ga aan de slag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
KPN kan voor je het account ontkoppelen zodat je een nieuwe code kan opvragen waarmee je op https://campagne.kpn.com/spotify je andere account kan activeren :)

Binnenkort zullen ze dit topic beantwoorden 🙂
Reputatie 7
Badge +29
Hey Roderick, welkom hier! Vreemde situatie, als Spotify via ons weer geactiveerd wordt krijg je een nieuwe code. Wij activeren niet direct een account. Ik wil dan ook graag kijken wat hier aan de hand is. Dan zorg ik er ook voor dat je een nieuwe code krijgt om het andere account te activeren 🙂 Reageer op het privébericht dat je van me krijgt en ik ga aan de slag.
Dag Erik. Bedankt. Ja, dat vond ik ook. Ik heb jou inmiddels een bericht teruggestuurd.
Bedankt voor de moeite. Roderick

Reageer