Beantwoord

Spotify wachtwoord en e-mailadres

• 29 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik weet niet meer wat mijn wachtwoord en mijn e-mailadres is die ik jaren geleden voor spotify primieum hebt gebruikt
Ik heb contact gehad met spotify die mij uiteindelijk ook niet kunnen helpen.
Wie kan mij hierbij verder helpen
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 november 2017, 11:21

Helemaal goed, Eric! Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur per email. :)hoi Eric, ik zie dat je de activatiecode hebt ontvangen en daarmee een Spotify account hebt aangemaakt! Ik wens je veel reclamevrij luisterplezier.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14
@Ericko
Heb je de activeringscode ooit geactiveerd op dat account? Zo niet, dan mag je ook op je huidige emailadres een nieuw account aanmaken en die activeren voor Spotify Premium.

Heb je de code wel is geactiveerd gehad, dan zal een moderator hier je een nieuwe code toe kunnen sturen. De moderator reageert meestal binnen 48 uur, maar kan ook ietsje langer duren.
Hallo Chris, ik heb de activeringscode geacriveerd. Zou mooi zijn als ik een nieuwe code via de moderator kan ontvangen.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ericko, welkom op het forum! Ik kan je inderdaad een nieuwe activatiecode opsturen. 🙂 Je kunt daarmee dan een nieuw Spotify account omzetten naar Premium.

Maak je nu nog gebruik van je huidige Spotify account? Of ben je met dat account op dit moment ook niet meer ingelogd bij Spotify?

Zal ik de nieuwe code sturen naar het e-mailadres dat je voor je forumaccount en MijnKPN gebruikt?
@Justin ik maak nu geen gebruik meer van mijn spotify account. Als je een nieuwe code zou kunnen sturen naar mijn emailadres die ik ook voor mijn forumaccount en MijnKPN gebruikt zou prima zijn.
alvast bedankt groet Eric
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed, Eric! Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur per email. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed, Eric! Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur per email. :)hoi Eric, ik zie dat je de activatiecode hebt ontvangen en daarmee een Spotify account hebt aangemaakt! Ik wens je veel reclamevrij luisterplezier.

Reageer