Beantwoord

Spotify wachtwoord instellen voor apparaat

• 14 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 992 keer bekeken

Met mijn facebookaccount kan ik niet met mijn TV inloggen op Spotify. Ik moet speciaal voor die tv een wachtwoord instellen. Het lijkt makkelijk te gaan echter het is onmogelijk bij Spotify om daar een wachtwoord in te stellen, continu geeft hij de melding, 'Er was een probleem bij het instellen van je wachtwoord'. Via Google kwam ik erachter dat meerdere hier problemen mee ondervonden. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe heb je dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 augustus 2016, 11:36

Hoi @LouwrensParre24, deze vraag heb ik nog niet eerder gezien eerlijk gezegd.

Als je een Spotify account met Facebook hebt gekoppeld dan moet je kunnen inloggen met de gegevens van Facebook. Dus jouw e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Het lijkt me vreemd dat je dan een apart wachtwoord moet aanmaken voor jouw tv/Spotify. Je zou kunnen proberen hier een nieuw wachtwoord aan kunnen maken. En dan invoeren op de tv. Wellicht werkt dat?

Heb je al contact gehad met Spotify?

Ik heb niets meer van je gehoord @LouwrensParre24 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost.

Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als je een Spotify account met Facebook hebt gekoppeld dan moet je kunnen inloggen met de gegevens van Facebook. Dus jouw e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord. Het lijkt me vreemd dat je dan een apart wachtwoord moet aanmaken voor jouw tv/Spotify. Je zou kunnen proberen hier een nieuw wachtwoord aan kunnen maken. En dan invoeren op de tv. Wellicht werkt dat?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @LouwrensParre24 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost.

Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂

Reageer