Hallo, ook ik heb ditzelfde probleem. Ik heb wel een inlognummer op mijn tablet maar geen wachtwoord en ook geen mailadres. Zoals het hierboven beschreven staat via bewerken en de 3 puntjes lukt me niet. Ik heb geen mogelijkheid om te bewerken. Het account moet niet losgekoppeld worden. Ik wil gewoon met mijn telefoon ook kunnen inloggen. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Kunnen jullie me helpen? Bedankt alvast! Groeten Jolanda
Ik heb ook een manier om je gebruikersnaam te achterhalen, indien het account via KPN gekoppeld is. Om hier achteraan te gaan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
Hallo Susan, de gegevens zijn aangevuld. We hebben blijkbaar 2 abonnementen. Ik heb alleen mobiel op naam en op naam van mijn man staan de overige gegevens. Waarom dat is weet ik niet?
Hoi Susan, ik krijg een foutmelding dat er iets mis is gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd en nu zou er een mail verstuurd moeten zijn voor de aanpassing van het wachtwoord.
Goedemorgen @Jolanda v. W., Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even over. Heb je inmiddels je wachtwoord kunnen wijzigen en werkt Spotify weer?
Hallo Marina, na tig keer de aanvraag te hebben gedaan voor een nieuw wachtwoord, is het nu eindelijk gelukt!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.