Beantwoord

Spotify wachtwoord resetten

  • 7 June 2019
  • 9 reacties
  • 270 keer bekeken

Badge
Hallo, ook ik heb ditzelfde probleem. Ik heb wel een inlognummer op mijn tablet maar geen wachtwoord en ook geen mailadres. Zoals het hierboven beschreven staat via bewerken en de 3 puntjes lukt me niet. Ik heb geen mogelijkheid om te bewerken. Het account moet niet losgekoppeld worden. Ik wil gewoon met mijn telefoon ook kunnen inloggen. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Kunnen jullie me helpen? Bedankt alvast! Groeten Jolanda

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 June 2019, 14:12

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jolanda v. W., goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je geen gebruikersnaam én geen wachtwoord kan achterhalen, dien je een mailadres in te vullen. Je kan er meerdere proberen, om het wachtwoord toch te gaan resetten. Hiermee wijzig je niks aan de koppeling of afspeellijsten.

Ik heb ook een manier om je gebruikersnaam te achterhalen, indien het account via KPN gekoppeld is. Om hier achteraan te gaan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
Badge
Hallo Susan, de gegevens zijn aangevuld. We hebben blijkbaar 2 abonnementen. Ik heb alleen mobiel op naam en op naam van mijn man staan de overige gegevens. Waarom dat is weet ik niet?
Reputatie 7
Badge +21
@Jolanda v. W. top dankjewel. Het kan zijn dat destijds de andere abonnementen op zijn naam zijn afgesloten. Dat heeft verder geen invloed. Ik zie dat bij jouw mobiele abonnement geen Spotify afgenomen wordt, wel bij het Alles-in-1 pakket. Hier zie ik een gebruikersnaam bij staan, dat zijn inderdaad cijfers. Ik heb het even in een privébericht naar je toegestuurd. Als je met die gebruikersnaam invult op deze website, kan je een nieuw wachtwoord genereren.

Wil je een ander Spotify account koppelen, geef dat dan even aan. Dan zal ik dit account omzetten naar Free en krijg je een nieuwe activatiecode.
Reputatie 7
Badge +21
@Jolanda v. W., is het inmiddels gelukt of zou je graag een nieuwe activatiecode ontvangen?
Badge
Hoi Susan, ik krijg een foutmelding dat er iets mis is gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd en nu zou er een mail verstuurd moeten zijn voor de aanpassing van het wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Jolanda v. W., Susan is een aantal dagen vrij, daarom neem ik het even over. Heb je inmiddels je wachtwoord kunnen wijzigen en werkt Spotify weer?
Badge
Hallo Marina, nee het is nog niet gelukt. Er zou een mail gestuurd zijn om het wachtwoord te resetten maar ik weet niet op welk mailadres want we hebben nog steeds niets ontvangen. Als je me dat in een privé mail kunt sturen, dan zou dat heel fijn zijn.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen invloed op het resetten van je wachtwoord. Maar ik kan wel zien naar welk e-mailadres het gekoppeld is. Het e-mailadres die aan jouw account gekoppeld is, stuur ik je in een privébericht.
Badge
Hallo Marina, na tig keer de aanvraag te hebben gedaan voor een nieuw wachtwoord, is het nu eindelijk gelukt!

Reageer