Beantwoord

Spotify werkt niet meer

  • 12 March 2021
  • 8 reacties
  • 210 keer bekeken

Wij hebben in ons pakket Spotify Premium. Sinds een paar weken doet deze het niet meer op mijn toestel. Klopt het dat er maar 1 persoon gebruik van kan maken? Ik heb het toen bij mijn abonnement genomen, hij geeft in de app wel aan dat ik Spotify premium heb maar doet het helaas nog steeds niet.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 March 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @SamanthaFaber . Welkom op het forum.

Bij spotify premium kan er max één persoon gebruik maken van de directe muziek streams. 

Je schrijft dat hij het niet meer doet? Wat bedoel je daar mee? Speelt de app helemaal geen muziek meer? Of hoor je reclame? 

 

Oké dat is dan duidelijk.

Ik heb daardoor dus een paar weken geleden zelf spotify premium genomen. Deze staat wel aan in MijnKPN maar ik hoor inderdaad reclame.

Kun jij je profiel invullen en mij hier een seintje geven? Ik kan je namelijk een nieuwe activatiecode sturen. Het is dan verstandig om die te koppelen met je eigen account.

Heb je trouwens spotify via je mobiel? Of via je vaste diensten?

 

 

Ik heb hem ingevuld.

Ik heb spotify via mijn mobiel.

@SamanthaFaber . Ik heb een nieuwe code naar je mobiele nummer gestuurd (SMS).  Hiermee kun je een eigen spotify account omzetten van free naar premium. Succes! :-)

 

Ik heb hem nog niet ontvangen, klopt het dat dit eventjes duurt?

Sorry. Dat had ik er even bij moeten zeggen. Het kan max 3 uurtjes duren. :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â