Beantwoord

Spotifycode activeren

• 15 juni 2016
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben een alles in 1 Standaard pakket van KPN! Ik heb gehoord dat je dan spotify gratis verstrekt krijgt! Je moet hiervoor een activeringscode hebben! Ik kan het me niet herinneren die gehad te hebben! Hoe kan ik spotify alsnog activeren?

Mvgr
Carlo

Admin: topic verplaatsts naar juiste board, titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joran 15 juni 2016, 21:12

Dag , het klopt inderdaad dat je Spotify Premium gratis kunt afnemen in combinatie met Alles-in-1 Standaard of Premium. De code die je daarvoor nodig hebt wordt binnen 14 dagen na ingang van het abonnement verstuurd en is zes weken geldig.

Ik heb je gegevens nog uit het eerdere contact met Cindy. Ik zie dat de code vandaag opnieuw is aangemaakt, ik verwacht dat je die uiterlijk morgen per mail ontvangt. Laat je weten of het is gelukt? :)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen. Carlos. Uw moet de code aan vragen bij kpn service. Het gaat niet automatisch van daar dat ik u dit berichtje stuurt. Met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Badge +28
Dag , het klopt inderdaad dat je Spotify Premium gratis kunt afnemen in combinatie met Alles-in-1 Standaard of Premium. De code die je daarvoor nodig hebt wordt binnen 14 dagen na ingang van het abonnement verstuurd en is zes weken geldig.

Ik heb je gegevens nog uit het eerdere contact met Cindy. Ik zie dat de code vandaag opnieuw is aangemaakt, ik verwacht dat je die uiterlijk morgen per mail ontvangt. Laat je weten of het is gelukt? :)

Reageer