Beantwoord

Spotifycode niet ontvangen

• 22 april 2018
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb nooit een spotify code ontvangen en schijn daar recht op te hebben. Hoe kom ik er aan?
icon

Beste antwoord door Justin_ 23 april 2018, 12:53

Hoi Kessels oet Kessel, welkom op het forum! Joss geeft al een uitgebreid antwoord. 🙂 Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie dat je een Internet + TV abonnement hebt en 2 mobiele abonnementen. In deze abonnementen zit Spotify Premijm niet gratis inbegrepen.

Wil je Spotify Premium gaan gebruiken? Dan kun je dit bij jouw abonnementen via MijnKPN aanzetten voor € 8,99 per maand.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Kessels oet Kessel, als je recht hebt op een Spotify activatiecode kun je even bellen met 0800-0402 of wachten tot een webcaremedewerker van KPN dit topic oppakt. Via deze pagina https://campagne.kpn.com/spotify/activeer kun je Spotify vervolgens activeren.
Als je niet zeker weet of je recht op Spotify, dan kun je op Mijn KPN kijken of het in een van je abonnementen zit.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kessels oet Kessel, welkom op het forum! Joss geeft al een uitgebreid antwoord. 🙂 Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie dat je een Internet + TV abonnement hebt en 2 mobiele abonnementen. In deze abonnementen zit Spotify Premijm niet gratis inbegrepen.

Wil je Spotify Premium gaan gebruiken? Dan kun je dit bij jouw abonnementen via MijnKPN aanzetten voor € 8,99 per maand.
Beste Justin_,
Wij zijn vorig jaar gedwongen in Limburg om het abonnement op onsbrabantnet op te zeggen en kregen de kans om tegen reductie over te stappen op KPN. Mijn buurman is dit in dezelfde periode overkomen en heeft wel een Spotify code ontvangen. Meten jullie met twee maten?
Wij hebben vaste telefonie, Internet, TV en twee mobiele abonnementen via KPN, is dat niet voldoende voor een kadootje?
Groet,
Kessels uit Kessel
Reputatie 7
Badge +22
We meten zeker niet met 2 maten, Kessels uit Kessel. 🙂 Sinds 1 juli 2017 zit Spotify Premium helaas niet meer in onze abonnementen, maar is het los toe te voegen aan een abonnement.

Ik zie dat jij jouw abonnement op 13 augustus 2017 hebt afgesloten. Dat is een abonnement zonder Spotify. Als jouw buurman dat voor 1 juli 2017 gedaan heeft, hebben jullie verschillende abonnementen. Het kan dan goed zijn dat hij een abonnement heeft waar Spotify Premium inzit en jij niet. Daar staat tegenover dat voor een Alles-in-1 Standaard pakket ook meer betaald wordt dan voor een Internet + TV abonnement.

Voor mobiele abonnementen geldt ongeveer hetzelfde. We hadden in het verleden een Zorgeloos Premium abonnement waarbij Spotify Premium inbegrepen zat. In de nieuwe abonnementen is dit niet meer het geval. Maar ook hier is er de mogelijkheid om Spotify Premium voor € 8,99 aan je abonnement toe te voegen.

Reageer