Beantwoord

Storing: Spotify Premium opeens teruggezet naar Free

• 26 augustus 2016
  • 95 reacties
  • 7287 keer bekeken

Toon eerste bericht

95 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ryanvanrooijen en @CTvanMuijden, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Zojuist heb ik een privébericht gestuurd: stuur een reactie, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe activatiecode krijgen!
De oorzaak is inmiddels bekend. Dit is gebeurd n.a.v. een update in de systemen bij Spotify. Degenen die de oude code niet meer kunnen vinden hebben een nieuwe nodig.

@Robbertfr12 en Victor Vaessen, laten jullie in dit topic weten of de oude code nog te vinden is?

@Sdvelezz, reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb de code niet meer helaas. Is er nog wat dat ik kan doen?
Reputatie 7
Badge +23
Hey Victor, je hebt een privébericht. Reageer je daarop?
bij mij is hij ook terug gezet naar free.
bij mij is hij ook terug gezet naar free.
wat moet ik doen om de code opnieuw te krijgen??
Reputatie 7
Badge +27
Mij je gegevens sturen, @mpausholland 😉. Goed dat je je ook hier meldt. Reageer je op mijn privébericht ? Ik zorg voor een nieuwe code.
na 8 dagen heb ik nog geen code ontvangen. Hoe krijg ik die toegestuurd via de mail of brievenbus?
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Laura, per e-mail in dit geval. Ik heb je een privébericht gestuurd met de details. Reageer je daarop?
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb na je privébericht niets meer van je gehoord @laura1991 maar volgens mijn systeem is de activatiecode inmiddels gebruikt en het account actief 🙂 Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Geachte lezer,
Ik heb sinds ongeveer een weekje exact hetzelfde probleem. Zou je mij ook een nieuwe activeringscode willen sturen?
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @samaritanhyde, welkom! Ik neem graag een kijkje achter de schermen. Je krijgt zo een privébericht van me. Reageer je daar op?
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niets meer van je gehoord @samaritanhyde dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Update: @samaritanhyde heeft alsnog gereageerd op mijn privébericht en het is gefixt. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem en heb de activatiecode ook niet meer. Kan ik deze ook opnieuw krijgen?
Reputatie 7
Badge +23
Als dat bij je pakket hoort, dan kan dat zeer zeker @JaccoBruijn. Beantwoord mijn privébericht en ik help je verder.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Jaccobruijn, is het via een andere weg gelukt? Als je nog hulp van mijn kant nodig hebt, dan kun je je gegevens altijd nog toesturen.
Ik heb precies hetzelfde probleem, hoe zou ik dit kunnen oplossen? :?
Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum @Julien. Super irritant met de reclames die je dan tussendoor krijgt. Ik ga je hierbij helpen 🙂. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +23
De nieuwe code komt je kant op @Julien 🙂.
De nieuwe code komt je kant op @Julien 🙂.
Bedankt dat u me zo snel heeft kunnen helpen.
Top service 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Uiteraard graag gedaan @Julien! 😃
Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem. Spotify teruggezet naar 'free' terwijl op mijnkpn alles goed staat. Gebeld met kpn klantenservice maar due zeggen dat het probleem bij Spotify ligt. Ik heb geen oude activatiecode meer.
Opgelost!! Nieuwe activatiecode gekregen en nu werkt t weer
Vanaf vandaag heb ik geen Premium bij spotify meer. Helaas heb ik de oude activatiecode ook niet meer.

Reageer