Beantwoord

Storing: Spotify Premium opeens teruggezet naar Free

• 26 augustus 2016
  • 95 reacties
  • 7295 keer bekeken

Toon eerste bericht

95 reacties

Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem. Oude activatiecode werkt niet 😞
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Rosezilla en @marco.b, goed dat jullie je hier melden! Als jullie reageren op mijn privébericht , krijgen jullie ook een nieuwe activatiecode.
Reputatie 7
Badge +27
Super dat jullie zo snel reageren! Voor beiden is een nieuwe activatiecode per sms onderweg. Excuses voor het ongemak en ik wens jullie een fijn weekend!
Ik heb sinds vanmiddag ook het probleem dat mijn spotify naar free is gegaan. Ik kan mijn oude code niet meer vinden zou het mogelijk zijn dat ik ook een nieuwe code krijg? vriendelijke groet sem.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sem, welkom op het forum! Ik zorg dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +27
Sem heeft inmiddels de code ontvangen en ik begrijp uit privébericht dat alles weer werkt 🙂
Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem. Oude activatiecode werkt niet @Marcia_
Reputatie 7
Badge +23
Hey @rebel0, welkom! Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik aan de slag. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niet weer van je gehoord @rebel0. Is het via een andere weg opgelost?
Het zelfde probleem premium opeens teruggezet naar free. Erg vervelend het is nu al een week. Geen reactie van jullie en al heel de week geen muziek. Graag word ik snel geholpen. 😒 @Paul_
Reputatie 7
Badge +22
Ha Spotifymember, goed dat je het forum hebt gevonden 🙂 Ik help je hier graag mee verder. Reageer op m'n privébericht dan zorg ik dat je een nieuwe activeringscode krijgt.
Beste allen,

Voor mij geldt sinds enkele dagen hetzelfde. Iemand een oplossing wellicht?

Dank!
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Steven! Is er bij jou ook recent iets aangepast in het abonnement? Ik zorg in ieder geval dat je een nieuwe code krijgt. Reageer je op mijn privébericht?
Goedendag,

Ik lees dit forum door omdat ik opzoek was naar een eventuele bekende storing en dit schijnt dus wel zo te zijn. Aanstaande donderdag ga ik op vakantie en ik merkte vandaag op dat ik ineens een FREE abonnement heb ipv de premium waarvoor ik betaal via mijn KPN Abonnement.
Goedemorgen,

Helaas bij mij hetzelfde probleem. Mijn Spotify account is opeens het abonnement kwijt, terwijl het bij mijn telefoon abonnement inbegrepen zit en altijd goed heeft gewerkt.
Reputatie 7
Badge +23
Welkom @DaveJJ en @ruud-1996, goed dat jullie het hier melden. Dit moet sowieso geregeld zijn voordat je op vakantie gaat Dave. Jij en Ruud krijgen zo een privébericht van me. Reageer daarop en ik ga aan 't werk!
Bedankt @Paul_ voor het snelle werk, alles doet het weer naar behoren op dit moment 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Te gek! Fijne vakantie! 😃
Hier ook hetzelfde probleem. Tot vandaag premium gehad, en nu is Spotify over naar free editie.
Ik heb de activatiecode gebruikt die ik nog had, maar deze werkt niet meer.
Is het ook voor mij mogelijk een nieuwe activatiecode te ontvangen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ahm-Franssen, welkom op het forum! Lastig dat ook jouw Spotify teruggesprongen is naar de Free variant. Als je reageert op m'n privébericht zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ahm-Franssen, bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode opgestuurd! Je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten.
[quote=Vincenzo]Beste KPN,

Sinds vanmiddag werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement ('bij een van de partners') is afgelopen maar in mijn KPN staat de Spotify Premium 1500MB nog steeds aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Vincenzo

ik heb hetzelfde probleem! Kan ik ook een nieuwe activatie code krijgen?
Ik heb hetzelfde probleem. Spotify staat nu plotseling op free. Kan ik ook een nieuwe code toegestuurd krijgen
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Y.Mous en Marjolijne, allebei welkom op het forum! Voor jou, Marjolijne, heb ik gelijk een nieuwe code kunnen aanvragen. Deze ontvang je binnen 24 uur per sms 🙂 Laat je me weten of het daarmee lukt jouw Spotify account weer te upgraden naar Premium?

Van jou, Y. Mous, heb ik nog wat gegevens nodig. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik ook voor jou aan de slag.
Sinds vandaag is ook mijn spotify account overgeschakeld naar free, terwijl het nog wel gewoon aan staat in de Mijn KPN app.

Hopelijk kan het bij mij ook opgelost worden 🙂

Reageer