Beantwoord

Storing: Spotify Premium opeens teruggezet naar Free

  • 26 augustus 2016
  • 95 reacties
  • 7287 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds vanmiddag werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement ('bij een van de partners') is afgelopen maar in mijn KPN staat de Spotify Premium 1500MB nog steeds aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Vincenzo

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Koen_1 2 september 2017, 18:25

Hoi @Ahm-Franssen, welkom op het forum! Lastig dat ook jouw Spotify teruggesprongen is naar de Free variant. Als je reageert op m'n privébericht zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt 🙂
Bekijk origineel

95 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Nina Jaspers, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart! Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd: je kunt 'm binnen 24 uur per e-mail verwachten 🙂
Sinds een paar dagen heb ik ook hetzelfde probleem: ineens is mijn Premium terug naar Free? Ik lees graag hoe ik dit kan oplossen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Oranjewoud, welkom op het forum! Wat balen dat jouw Spotify plotseling is teruggezet naar Free. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het Spotify account dat loopt via ons Alles-in-1 pakket nog steeds actief is.

Log je wel in met de juiste gegevens? Ik heb je per privébericht de gebruikersnaam gestuurd die in onze systemen staat.
Ook hier het zelfde probleem. Al jaren spotify premium gebruikt en nu in eens over naar Free hoe kan dit?
Helaas geen activatiecode meer te vinden.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kirsten, welkom op het forum! Ik heb een activatiecode gestuurd naar het e-mailadres dat in jouw forumprofiel staat. 🙂 Binnen 24 uur heb je de code binnen. Laat je me weten of het daarmee lukt een Spotify account om te zetten naar Premium?
Ik heb nu ook het zelfde probleem, maar heb geen code meer. Hopelijk kunt u mij zo snel mogelijk helpen.

Groetjes,

Kirsten
Reputatie 7
Badge +17
Dat heb ik net ( hoop ik ) voor je gedaan, Maikel. :-)

Er is een nieuwe code onderweg. Die zou je binnen 24 uur via SMS moeten ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Laat je weten hoe het afloopt?
Hallo @Koen, @Justin_,

Mijn KPN Spotify Premium 1500MB is ook opeens teruggezet naar Free. Ik heb geprobeerd om dit opnieuw te activeren door 'SPOTIFY AAN' naar 1266 te sturen maar ik krijg dan de volgende melding:

'Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN Spotify Premium 1500MB nu niet verwerken. Probeer het later nog eens'

Hoe krijg ik dit opgelost?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rens en Ingrid, allebei welkom op het forum! Ik heb jullie gegevens erbij gepakt en inderdaad, jullie accounts zijn onterecht teruggezet naar Free. Mijn excuses hiervoor.

@Rens, ik zie dat jij inmiddels al een nieuwe activatiecode ontvangen hebt. Helemaal goed!

@Ingrid, jouw nieuwe activatiecode is onderweg. Die ontvang je binnen 24 uur per sms. 🙂
Goedemiddag,
Sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem met mijn spotify, er wordt aangegeven dat ik een free account heb terwijl de bundel wel aan staat in mijn KPN.
Is hoer een snelle oplossing voor? Ik gebruik mijn spotify dagelijks en je merkt pas hoe veel als je er geen vrije toegang meer voor hebt ..
Alvast bedankt!
Ingrid.
Hoi 🙂,

Zelfde probleem hier, ik betaal KPN netjes voor spotify premium, maar spotify geeft sinds vanmiddag aan dat mijn account 'gratis' is, met alle nadelen van dien.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Partywijffie en telefoontje, welkom op het forum! Vervelend dat Spotify plots is teruggezet.

@partywijffie, ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat Spotify Premium ten onrechte is teruggezet naar Free. Mijn excuses hiervoor. Ik heb nu gelijk een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 24 uur per sms. :)

@telefoontje, ik zie dat jij een Spotify Premium abonnement had bij jouw mobiele abonnement. Dit abonnement is per 25 september 2017 verlengd en bij het nieuwe abonnement zit geen Spotify Premium. Je kunt dit eventueel weer toevoegen voor € 8,99 per maand. Ik zie echter ook dat je een Alles-in-1 Standaard pakket hebt. Hier zit Spotify Premium gratis bij in. Als ik kijk naar dat Spotify abonnement, zie ik dat deze gisteren opnieuw gekoppeld is. Kun jij inmiddels weer gebruik maken van Spotify Premium?
Hallo,

Ik heb helaas sinds vandaag ook hetzelfde probleem. Gebeld met KPN en alles zag er goed uit. Oude activatie code mag ik volgens site niet nogmaals gebruiken. Nieuwe aanvragen lukt niet (email / telefoon onjuist zegt ie). Werd doorgestuurd naar Spotify omdat volgens KPN alles goed stond. Maar Spotify stuurt weer terug, zie mail hieronder. Kan ik ook graag een nieuwe activatie code krijgen?

Dank!


mailtje van Spotify:

Hoi,

Bedankt voor je bericht. We vinden het erg jammer dat je geen toegang kunt krijgen tot je Premium account.

We zien dat je momenteel een Free Spotify account hebt met gebruikersnaam . Diens laatste betaling was op 24 september 2017 voor 9.99 EUR, maar op 25 september was die gestopt. Daardoor is je account weer Free geworden. Omdat de betalingen via KPN zijn geregeld, zijn zij de enigen die het abonnement kunnen opzeggen.

De beste optie zal zijn als je ze nogmaals bereikt, omdat ze in staat zijn om na te kijken wat er is gebeurd. Omdat je nog recht heeft op Premium, kunnen zij je ook voorzien van een nieuwe activatiecode om verder je Premium abonnement te gebruiken.

Laat ons weten van hoe het gaat en als je verder nog vragen hebt.

Beste wensen,


Help!Ik heb het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen AMTS! Heb je het probleem inmiddels via bijvoorbeeld een andere klantingang op kunnen lossen? Als er nog iets is weet je ons te vinden.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @AMTS, welkom op het forum! Balen dat jij dit probleem ook ervaart! Als je een reactie op m'n privébericht stuurt zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt waarmee je je account weer Premium kunt maken 🙂
Mijn abonnement is ook ineens omgezet van premium naar free. Help please! Super irritant. Uit en inloggen werkt niet.
Welkom Pim! Ik zie het. Door de verlenging is de koppeling met Spotify verloren gegaan. Dat is een probleem aan onze kant die gelukkig binnenkort wordt hersteld. Ik heb de activatiecode gereset, die ontvang je vanmiddag per sms. Laat je weten of het is gelukt?

Het is allemaal gelukt! Dank u wel voor de service!

Groetjes
Dank u wel! Het is allemaal alweer gelukt dus ik dank u zeer!

Groetjes Pim
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Pim! Ik zie het. Door de verlenging is de koppeling met Spotify verloren gegaan. Dat is een probleem aan onze kant die gelukkig binnenkort wordt hersteld. Ik heb de activatiecode gereset, die ontvang je vanmiddag per sms. Laat je weten of het is gelukt?
Sinds vandaag is ook mijn spotify account overgeschakeld naar free, terwijl het nog wel gewoon aan staat in de Mijn KPN app.

Hopelijk kan het bij mij ook opgelost worden 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Y.Mous en Marjolijne, allebei welkom op het forum! Voor jou, Marjolijne, heb ik gelijk een nieuwe code kunnen aanvragen. Deze ontvang je binnen 24 uur per sms 🙂 Laat je me weten of het daarmee lukt jouw Spotify account weer te upgraden naar Premium?

Van jou, Y. Mous, heb ik nog wat gegevens nodig. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik ook voor jou aan de slag.
Ik heb hetzelfde probleem. Spotify staat nu plotseling op free. Kan ik ook een nieuwe code toegestuurd krijgen
[quote=Vincenzo]Beste KPN,

Sinds vanmiddag werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement ('bij een van de partners') is afgelopen maar in mijn KPN staat de Spotify Premium 1500MB nog steeds aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Vincenzo

ik heb hetzelfde probleem! Kan ik ook een nieuwe activatie code krijgen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ahm-Franssen, bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode opgestuurd! Je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten.

Reageer