Beantwoord

Storing: Spotify Premium opeens teruggezet naar Free

  • 26 augustus 2016
  • 95 reacties
  • 7581 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds vanmiddag werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement ('bij een van de partners') is afgelopen maar in mijn KPN staat de Spotify Premium 1500MB nog steeds aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Vincenzo

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Koen_1 2 september 2017, 18:25

Hoi @Ahm-Franssen, welkom op het forum! Lastig dat ook jouw Spotify teruggesprongen is naar de Free variant. Als je reageert op m'n privébericht zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt 🙂
Bekijk origineel

95 reacties

Ik heb inmiddels een nieuwe code ontvangen, en spotify werkt weer als vanouds! 😃
Opgelost!! Nieuwe activatiecode gekregen en nu werkt t weer
Welkom Pim! Ik zie het. Door de verlenging is de koppeling met Spotify verloren gegaan. Dat is een probleem aan onze kant die gelukkig binnenkort wordt hersteld. Ik heb de activatiecode gereset, die ontvang je vanmiddag per sms. Laat je weten of het is gelukt?

Het is allemaal gelukt! Dank u wel voor de service!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +27
@lucas71: Je had niet moeten worden doorverwezen naar Spotify, erg vervelend dit! Het was niet direct duidelijk waardoor deze storing werd veroorzaakt. Het lijkt er nu op dat onze leverancier bij een opschoningsactie van accounts ook actieve accounts heeft verwijderd. Deze leverancier regelt namens KPN de activatiecodes voor Spotify.

Op dit moment hanteren we de volgende werkwijze:
- Als de oorspronkelijke activatiecode nog bekend is kan deze worden gebruikt om weer Premium te worden
- We sturen een nieuwe activatiecode
- Als de nieuwe activatiecode ook niet werkt is spijtig genoeg een nieuwe gebruikersnaam nodig

De laatste optie heeft uiteraard niet de voorkeur, maar is de snelste optie om weer een Premium account te krijgen. Nadat een nieuw account is aangemaakt kunnen wij een nieuwe activatiecode versturen dat hieraan gekoppeld wordt. Spotify kan helpen om de afspeellijsten over te zetten. Zie daarvoor Eriks topic Veelgestelde Vragen over Spotify Premium > kopje Ik wil Spotify zonder Facebook gebruiken, hoe doe ik dat?

Dit is een workaround en geen officiële oplossing. Zodra we hier meer over weten informeren we jullie daar direct over. Ik hoop dat we dit op zeer korte termijn voor iedereen kunnen oplossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

@Rutger78: Ik stel voor dat we eerst een nieuwe activatiecode sturen. Hopelijk is dat bij jou wel direct de oplossing voor dit probleem. Hierover heb ik je een privébericht gestuurd!
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Pim! Ik zie het. Door de verlenging is de koppeling met Spotify verloren gegaan. Dat is een probleem aan onze kant die gelukkig binnenkort wordt hersteld. Ik heb de activatiecode gereset, die ontvang je vanmiddag per sms. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ahm-Franssen, bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode opgestuurd! Je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten.
Reputatie 7
Badge +27
Mij je gegevens sturen, @mpausholland 😉. Goed dat je je ook hier meldt. Reageer je op mijn privébericht ? Ik zorg voor een nieuwe code.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Rosezilla en @marco.b, goed dat jullie je hier melden! Als jullie reageren op mijn privébericht , krijgen jullie ook een nieuwe activatiecode.
Reputatie 7
Badge +27
Super dat jullie zo snel reageren! Voor beiden is een nieuwe activatiecode per sms onderweg. Excuses voor het ongemak en ik wens jullie een fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @Julien. Super irritant met de reclames die je dan tussendoor krijgt. Ik ga je hierbij helpen 🙂. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
De nieuwe code komt je kant op @Julien 🙂.
Reputatie 7
Badge +24
Update: @samaritanhyde heeft alsnog gereageerd op mijn privébericht en het is gefixt. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @DaveJJ en @ruud-1996, goed dat jullie het hier melden. Dit moet sowieso geregeld zijn voordat je op vakantie gaat Dave. Jij en Ruud krijgen zo een privébericht van me. Reageer daarop en ik ga aan 't werk!
Reputatie 7
Badge +24
Te gek! Fijne vakantie! 😃
Reputatie 7
Badge +22
Hallo w_oranje, Fien1968, Paul Zwart en LisanneKoopmans, welkom op het forum allemaal! Jullie hebben allen een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ontvangen jullie zo snel mogelijk een nieuwe activatiecode.

@Michaelm74, ik zie dat jij ook in een ander topic hebt aangegeven dat je Spotify Premium is teruggezet naar Free. Mijn collega Joran heeft jou een privébericht gestuurd.
Vanaf vandaag heb ik geen Premium bij spotify meer. Helaas heb ik de oude activatiecode ook niet meer.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sem, welkom op het forum! Ik zorg dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +27
Sem heeft inmiddels de code ontvangen en ik begrijp uit privébericht dat alles weer werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Steven! Is er bij jou ook recent iets aangepast in het abonnement? Ik zorg in ieder geval dat je een nieuwe code krijgt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +21
Momenteel kan het zich voordoen dat Spotify Premium opeens terugspringt naar de Free variant! De situatie wordt op dit moment onderzocht, en het probleem zal zo snel mogelijk opgelost worden.

Tip voor dit moment: als je de activatiecode waar je in het verleden je account Premium mee hebt gemaakt nog hebt, kun je die nu gebruiken om je account opnieuw Premium te maken!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @laura1991, welkom op het forum! Lastig dat jouw Spotify Premium account ook teruggezet is naar Free. Stuur een reactie op m'n privébericht en ik stuur jou ook een nieuwe activatiecode!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ryanvanrooijen en @CTvanMuijden, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Zojuist heb ik een privébericht gestuurd: stuur een reactie, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe activatiecode krijgen!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ahm-Franssen, welkom op het forum! Lastig dat ook jouw Spotify teruggesprongen is naar de Free variant. Als je reageert op m'n privébericht zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Dag @AMTS, welkom op het forum! Balen dat jij dit probleem ook ervaart! Als je een reactie op m'n privébericht stuurt zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt waarmee je je account weer Premium kunt maken 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen AMTS! Heb je het probleem inmiddels via bijvoorbeeld een andere klantingang op kunnen lossen? Als er nog iets is weet je ons te vinden.

Reageer