Beantwoord

Temptation Island nog niet beschikbaar op videoland

  • 27 August 2021
  • 6 reacties
  • 349 keer bekeken

Waarom is temptation nog niet beschikbaar via jullie en wel al online via videoland

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door PeterG 27 August 2021, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

De aanlevering bij kpn ligt meestal 1 dag achter op videoland.com.

(n.b. klanten van videoland-kpn worden van af 21 september batch-gewijs overgezet naar videoland via app. Voorlopig kun je dan ALLEEN nog kijken via de decoder. Die situatie zal enige maanden duren.)

Nog steeds geen temptation island bij KPN zelfs na meerdere malen contact. Ze reageren niet eens meer terug ! Echt te waardeloos dit !!!

Heb ze al diverse keren gebeld, kunnen niets zeggen erover en krijg als antwoordt: dan zegt u het toch op?! Dit kan toch niet hetzelfde bedrag vragen maar niet eens hetzelfde aanbod hebben. En er nog een maand aan vast zitten ook, terwijl ik nog in de eerste 14 dagen probeer tijd zit.

ik nog in de eerste 14 dagen probeer tijd zit.

@Sanmei. Die is er niet bij het Videolandpakket via kpn. Dan gaat je betaalperiode direct in. Eén maand ( + 1 dag) na aanzetten kan je het weer (per direct) beëindigen.

Je had het mogelijk beter direct via videoland.com zelf kunnen nemen. Is € 7,99 (Plus abo). Kan alleen niet via de KPN apparatuur gebruikt. Maar bv de Videoland-app in je smart-tv. Of in de phone i.c.m. Chromecast.

 

P.S. Ik vind Temptation Island meerdere keren in het aanbod. Of zijn dat andere versies???

Nou dat is het mooie ervan. Ik heb het gevraagd aan de kpn medewerker. Ik kon met mijn moeder samen het kijken met meerdere toestellen want onze toestellen zijn er niet voor geschikt voor apps enz. En temptation island 2021! Zou iets later komen maar zat erbij?! Ik kon dus niks delen en het programma is er niet. Daar gaat het mij om. En dan is 14 dagen uitproberen leuk maar niet als het niet werkt of niet doet waarvoor ik het heb aangevraagd. 

Ik kan bij videoland als meest recente deze vinden: “Temptation Island. Love or leave.” Die is, ook via het kpn videolandpakket, gewoon beschikbaar. Deze serie loopt sinds 26 augustus, dit jaar: seizoen 2. Er wordt iedere week een aflevering toegevoegd.
Er staat bij Seizoen 2 het jaartal 2020, maar het is wel degelijk de meest recente van dit jaar!

Er is bij kpn geen 14 dagen uitproberen met het videolandpakket.

Dat is er alleen direct bij videoland zelf via videoland.com. Maar dan kan je niet kijken via de decoder van kpn zelf. Maar alleen via app in tv, smartphone, tablet of de website via de laptop. En Chromecast.