Beantwoord

Teruggezet van Spotify Premium naar Free

• 6 september 2017
  • 2 reacties
  • 257 keer bekeken

Beste KPN,

Afgelopen weekend is mijn Spotify Premium account omgezet naar een Free subscription.

Zelf heb ik herhaaldelijk al contact opgenomen met de KPN klantenservice maar die kunnen mij niet verder helpen. Kan ik via deze weg eventueel aan een nieuwe activatiecode komen of dat mijn account weer wordt omgezet naar een Premium subscription?

In afwachting van jullie reactie, hartelijk dank alvast.

Met vriendelijke groet,
Anja

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 september 2017, 19:20

Bedankt voor het privébericht! Ik heb alle abonnementen bekeken mobiel+vast en er zit geen gratis Spotify premium onder. Je had alles-in-1 standaard en je krijgt nu internet+televisie daar zit geen gratis Spotify premium bij. Voor €7.50 per maand kan je dit bijbestellen via mijn KPN. Hopelijk weet je zo voldoende!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum @AjvDorp1436. Wat vervelend dat je account ineens naar Free is omgezet. Ik kan even met je mee kijken. Ik heb je een privébericht gestuurd, kan je hierop reageren?
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het privébericht! Ik heb alle abonnementen bekeken mobiel+vast en er zit geen gratis Spotify premium onder. Je had alles-in-1 standaard en je krijgt nu internet+televisie daar zit geen gratis Spotify premium bij. Voor €7.50 per maand kan je dit bijbestellen via mijn KPN. Hopelijk weet je zo voldoende!

Reageer