Beantwoord

Teveel betaald voor Spotify Premium?

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 2193 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds 24 februari Spotify Family ipv Spotify Premium. Heb gisteren met ene Dion (0800-0402) over gesproken, hij heeft dit beaamd. Voor vergoeding (immers bijna twee maanden 5 euro extra betaald) moet ik me hier wenden.

Graag uw reactie.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,
Joop Weening
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 April 2019, 08:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@marnicani, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Uit je bericht kan ik helaas niet echt halen wat er fout is gegaan. Je bent van Spotify Premium naar Spotify Family gegaan, dat betekent dat je ook meer gaat betalen vanaf het moment van ingaan. Dus in dat geval, lijkt het me niet juist dat je een vergoeding ontvangt. Of is er iets mis gegaan met deze overgang?

Zou je willen aangeven waarom je een vergoeding zou krijgen hiervoor?

Daarnaast ontvang ik graag je gegevens, deze kan je invullen in jouw Forum profiel. Het gaat dan om je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Sinds 24 februari Spotify family, echter werkte dit pas sinds gisteren. Dus wens ik restitutie te ontvangen. Ik had hiervoor spotify premium.
Reputatie 7
Badge +21
@marnicani, duidelijk. Ik wil het graag voor je controleren en invoeren indien het klopt. Maar hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Wil je jouw profiel aanvullen met de gevraagde gegevens?
Susan,

Mijn profiel is aangevuld.

Gr.
Joop
Reputatie 7
Badge +21
@marnicani, dankjewel! Ik kan helaas niet vanaf welk moment het gelukt is om Spotify Family in gebruik te nemen maar zoals je zegt was dat in april. Er is wel meerdere keren contact geweest met collega's waarbij uitleg gegeven is. Ik heb een vergoeding van 2 keer € 5,00, dus in totaal € 10,00, toegevoegd. Dit zal op een volgende factuur in mindering worden gebracht!

Reageer