Beantwoord

The Handmaid's tale seizoen 3

  • 16 July 2019
  • 10 reacties
  • 6459 keer bekeken

Heb seizoen 1 en 2 gezien van the handmaids tale. Ben benieuwd wanneer seizoen 3 in het pluspakket komt.
icon

Beste antwoord door PeterG 17 July 2019, 01:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Voorlopig heeft RTL Videoland de exclusieve rechten voor seizoen 3. De toevoeging van afleveringen gaat synchroon met de vertoning op tv in de V.S. Elke donderdag komt er een aflevering bij (10:00 uur). Tot half augustus van 2019. In totaal zijn er 13 afl. in S3 waarvan er nu 8 beschikbaar zijn.

Je kunt 'm nu dus al zien via Videoland. Het is bij RTL een Videoland only serie; hij wordt vooralsnog niet op een v.d. zenders uitgezonden.
Het zal nog zeker tot juni volgend jaar duren voordat ie via het Pluspakket te zien is. Met deel 1 en 2 duurde dat ook een jaar na de vertoning in Amerika (en toevoeging bij Videoland).

Bij Videoland blijft S3 t/m 5 juni 2021 beschikbaar.

Kun je je nieuwsgierigheid niet bedwingen dan zul je Videoland moeten nemen. Afname van dat pakket is minimaal één maand. Dus als je ''m wilt zien dan t/m augustus Videoland nemen. Dan komt de laatste aflevering van S3 ook online.
Of half augustus Videoland even nemen en de hele serie bingewatchen.

Videoland is tegen extra abo afneembaar via de KPN decoder. € 8,99 per maand.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Karin Astrid, welkom hier! Zo te zien heeft Peter z'n huiswerk goed gedaan. Om toch even vanuit KPN te reageren: het is nog onduidelijk wanneer The Handmaid's Tale seizoen 3 bij het Pluspakket komt...

Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben zelf dus al wel begonnen in seizoen 3. Wat een goede serie is dat zeg... Staat denk ik wel in m'n top 5 series. Under his eye.
Oké, helaas heb ik geen videoland dus voor mij nog afwachten. Maar bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +25
Oké, helaas heb ik geen videoland dus voor mij nog afwachten. Maar bedankt voor het antwoord.
Je kan, zodra het hele seizoen erop staat, dus een maandje Videoland nemen en alles bingen. Maar dat is dus een afweging die je kan maken. :)

Als er nog eens vragen zijn, laat het vooral weten.

Vanaf 1 januari te zien op de VRT (België). 

Goedenavond, 

vandaag 24-08-2020 hebben we deel 13 seizoen 2 van de handsmaidtail gezien en we vragen ons af, wanneer foxtv seizoen 3 uitzend. Ik heb hier dingen gelezen van 2019, misschien weet iemand nu wat meer. Of moet ik mij abbonneren op videoland?

gr. Dirk Blom

vandaag 24-08-2020 hebben we deel 13 seizoen 2 van de handsmaidtail gezien

@Dirk Blom 

Hmm :thinking:

Had je 'm opgenomen? Want zowel bij “gratis films & series” als bij Pluspakket on demand zie ik ‘m niet. Bij die laatste is deze serie op 25 april uit het aanbod gegaan.

Bij Videoland is ie nog te zien tot en met 5 juni 2021.

 

Nee hoor, niet opgenomen. Zowel het eerste als het tweede seizoen werd op foxtv uitgezonden. Elke maandagavond twee delen om 21.00 uur om 22.00 uur. Wij hebben genoten van deze geweldige serie. Maar er wordt geen woord gerept over het uitzenden van seizoen 3. Ook heb ik iets gelezen over seizoen 4.

gr. Dirk Blom

Seizoen 4? Da's nieuw voor mij. Maar imdb verklaart het; dat komt in 2021.

Seizoen 3 is via Videoland dus te zien (tot juni 2021). Mogelijk dat Fox daar dus helemaal de rechten niet voor heeft/krijgt!

Beste Peter, bedankt voor je antwoord.

gr.dirk blom