Beantwoord

tickets seaters niet ontvangen

  • 12 August 2021
  • 12 reacties
  • 412 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb kaarten via seaters gekocht en niet ontvangen en niemand kan me helpen. Verschillende keren gebeld met klantenservice KPN.

Seaters reageert op geen enkele mail of ticket die je maakt.  Het evenement is al as. zaterdag. Ik zie dat op het forum wel contact gelegd kan worden met seaters om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 August 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

ik volg.

Ik heb de kaarten voor zondag ook nog niet ontvangen.

Via Seaters een bericht gehad op mijn vraag via de website dat kpn de kaarten per email zou versturen voor de wedstrijd. maar tot op heden nog niets ontvangen en spamfilter ook gecontroleerd.

 

nou dit heeft ook geen zin

niemand van KPN reageert er meer op

terwijl in vorige topics KPN dit ging oplossen

Badge

Ik volg het topic ook, zelfde verhaal

Reputatie 7
Badge +13

Hallo allemaal, welkom. 

Van @Arr1V heb ik inmiddels begrepen dat de kaarten al zijn ontvangen. Als ik de voorwaarden van Seaters goed begrijp kunnen de kaarten zelfs vlak voor de wedstrijd nog worden verstuurd door Seaters. Is iedereen inmiddels in bezit van een ticket?

Reputatie 7
Badge +28

Bij voetbalwedstrijden worden de kaarten meestal pas één dag voor de wedstrijd  verstuurd. 
 

Is natuurlijk wel wat laat, mensen gaan zich zorgen maken. 

Inmiddels de kaarten inderdaad ontvangen.  2 dagen voor de wedstrijd. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook de kaarten voor aanstaande zondag nog niet ontvangen.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Sandrasnip

Heb jij kaarten voor de wedstrijd van 29/08? Je hoeft je geen zorgen te maken, zoals je hier in dit topic kan lezen kan je de kaarten uiterlijk één dag voor de wedstrijd verwachten. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Hanna_ 

nee het gaat om de wedstrijd van 22/8. Dochterlief is nog niet volledig gevaccineerd en daardoor moet ze testen voor de wedstrijd. Geen probleem maar dan wil  ik wel zeker weten dat we kunnen gaan. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Sandrasnip, ik heb me verkeken op de datums! Maar ook voor 22 augustus moet het gewoon goed komen. Als je 21 augustus nog niks ontvangen hebt, trek dan aan de bel :blush:

Reputatie 1
Badge

Dank @Hanna_   Ik wacht nog even af. 

Hallo ik heb dus ook niks gehoord voor 7/9/21 zou ik kaartjes krijgen en ook nog testen dat lukt toch niet als je niet zeker weet of je kaartjes nog vandaag kan krijgen vind het wel vreemd