Beantwoord

Tickets via KPN actie besteld maar niet gekregen

  • 6 September 2021
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb via een kpn actie via seaters op tijd tickets besteld en betaald voor nederland - turkije van aanstaande dinsdag. Op de site van seaters zag ik ook staan dat ik tickets had 

Gisteren wilde ik de tickets alvast uitprinten. Vervolgens kwam ik op een site waarop stond dat ik vóór 27 augustus via de knvb tickets had moeten bestellen. 

Wat nu te doen? Mijn zoontje van negen verheugd zich al dagen op de wedstrijd. Seaters weigert nu de tickets af te geven die ik via KPN als ‘kado  had besteld. Moet deze gang van zaken accepteren?

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 6 September 2021, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Wat ontzettend balen, @rbniewold! Zeker voor jouw zoontje. :disappointed_relieved:  De code kon tot en met 27-08-2021 verzilverd worden. Helaas kan ik daar niets aan veranderen.

De kosten die je nu betaald hebt, moeten uiteraard teruggestort worden. Ik raad je aan om het contactformulier van Seaters in te vullen of hen te mailen op helpdesk@seaters.com.
Wij kunnen ook je gegevens doorgeven aan Seaters: zou je dan alle relevante informatie (volledige naam) willen invullen in jouw forumprofiel. Geef je hier een seintje zodra je profiel is ingevuld?

Gisteravond hebben we alsnog een prachtige avond beleefd dankzij de KNVB en ondanks de KPN.

De KPN kwam zelf met een actie voor tickets voor de voetbalwedstrijd Nederland-Turkije, gaat vervolgens zelf in zee met de tussenpersoon Seaters, die mij met een bizar onduidelijke procedure het moeras in stuurt. Daarop laten zowel KPN als Seaters weten niets meer te kunnen doen en geen kaarten te kunnen verstrekken. Gisteravond heb ik kunnen zien dat er nog honderden, zo niet duizenden lege plekken over waren.

Gelukkig heeft de KNVB haar verantwoordelijkheid genomen en mij op tijd kaarten toegestuurd.

Nooit meer een ‘ actie’ van KPN.