Beantwoord

Twee Spotify accounts, hoe te activeren zonder het andere account te overschrijven

  • 7 June 2021
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Vraag over kpn premium; via een kpn abbonement heb ik een gratis spotify premium abbonement, nu heb ik bij het verlengen van mij abbonement nog een Spotify premium abbonement afgesloten ( voor mijn dochter te gebruiken). Hoe kan ik die los van elkaar activeren, als ik via de site doe dan overschrijft het nieuwe abbonement het oude en dan vervalt deze ( en dat wil ik niet). Hoe nu te handelen en krijg ik een activatiecode? Help me.…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 June 2021, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @paulg1964, over wat voor verlenging hebben we het? Betreft het een mobiel abonnement waarbij je nu ook Spotify hebt genomen? Of heb je het internet abonnement voor Thuis verlengd? Want als dat het geval is, heb je maar 1 Spotify account. Bij een internetabonnement zijn er gene meerdere Spotify accounts mogelijk tenzij je nu Spotify Family hebt genomen. 

Hoi Jeroen, inderdaad bij de verlenging van een mobiel abbonement. Dus al 1, gratis, aanwezig spotify abbonement en wil nu een extra spotify abbonement ernaast.

Reputatie 7
Badge +19

Je krijgt een aparte activatie e-mail voor het Spotify account van het mobiele abonnement waardoor je het andere account niet zult overschrijven. 

Ok dank je dan wacht ik deze af.

Nog een simpele vraag; in wat voor tijdsbestek zou ik deze activatiecode code kunnen verwachten?