Update: Spotify de brief!

• 28 november 2011
  • 40 reacties
  • 17062 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Iedereen met een Alles-in-één Pakket Extra of Premium of een Glasvezelpakket Alles-in-één pakket Zilver of Goud heeft recht op gratis Spotify Premium t.w.v. €10,- /mnd.

Heb je één van bovenstaande pakketten? Dan ontvangt u vervolgens een brief met inlogcode, beginnend met ‘KPN’
Heb je een nieuw pakket besteld of je pakket gewijzigd? Dan ontvang je binnen 10 dagen na je bestelling een brief met inlogcode.

De inlogcode kun je op deze website activeren (let op: het gedeelte KPN- van de inlogcode is reeds ingevuld)

Nadat je de inlogcode hebt ingegeven, wordt je doorgestuurd naar een pagina waar je vervolgens je Spotify kunt aanvragen. 

40 reacties

Hier nog steeds geen brief ontvangen en morgen is het december?

Weet niet of er misschien iets mis is gegaan of zo?

Dan zal het wel december worden... Jammer... Eventjes geduld nog helaas :(

Reputatie 3
Badge +5
Hallo huisje89 en Rens,

Mocht je nog geen brief ontvangen hebben neem dan contact op met de klantenservice:

Voor KPN Internet belt u met 0900-0244.
Voor KPN Glasvezel belt u met 0900-0747.
Beide telefoonnummers kosten € 0,10/min + eventueel de kosten van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.
De Klantenservice is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Sorry, foutje vanuit mijn kant.

Of ja, eigenlijk foutje vanuit de kant van mijn ouders.

De brief was al binnen maar deze was ergens tussen andere post neergezet en het was niet doorgegeven dat de brief binnen was.

Heb de code ingevoerd op https://meermuziek.actiesite-kpn.nl/

In ieder geval toch bedankt voor het snelle antwoord ;-)

Met vriendelijke groeten,

Rens

Zelf heb ik ook geen brief ontvangen voor het activeren van Spotify.

Afgelopen donderdag naar de KPN winkel in Haarlem geweest, ze zouden me binnen een dag terugbellen. Niets gehoord, dus vandaag maar het KPN service nummer gebeld. Ik werd doorverbonden naar de Spotify helpdesk. Daarna werd het stil en heb ik na 20 minuten maar opgehangen. Hopelijk helpt het forum beter.

2e week van december gebeld dat ik de brief nog niet ontvangen had. Deze zou binnen 10 dagen thuis worden bezorgd maar heb reeds nog niets mogen ontvangen... 😠 Moet ik nu weer bellen? 

Beste erkens & huisje89,

Kunt u beide uw postcode/huisnummer en telefoonnummer in een privé bericht sturen?

Dan pak ik het op.

Met vriendelijke groet,
Clemens 

Beste erkens & huisje89,

Met beide van u heb ik contact opgenomen naar aanleiding van het niet ontvangen van de brief.

Ik hoor het graag wanneer u beide de brief heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Clemens

ik heb mijn code geactiveerd maar kreeg het bericht dat er een storing was met het opnieuw proberen krijg ik het bericht code is al gebruikt en kom ik niet verder dus heb ik niets van spofify kunnen dowlkoaden wat nu?

Reputatie 5
Badge +7
Het schijnt dat het onderwater dan alsnog gewoon goed is gegaan.

Probeer gewoon eens in te loggen met de gegevens die je hebt aangemaakt.

Hier ook nog geen brief ontvangen en dit terwijl wij een Glas Zilver abonnement hebben. Ben heel benieuwd of hij uberhaupt nog komt.

Reputatie 3
Badge +5
Hallo sander2107,

Als ik naar uw abonnement kijk zie ik dat u ITV + Internet Zilver heeft. Spotify geld alleen voor Zilver pakketten met ITV + Internet en bellen.

Ik vertrouw u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken 

Ik wacht nog steeds op de brief, er zijn al 2 pogingen gedaan. Ik heb contact gehad met Dhr Clemens. Die zou mij na 16-01-2012 op de hoogte stellen maar dit is niet gebeurt. Nu ik de 27-01-2012 nog een poging gedaan om te vragen naar updates omtrend het niet ontvangen van de brief, hierop geen reactie ontvangen...

Word er nu wel een beetje moe van eerlijk gezegd...

Groeten Vincent

Beste Daan,

Bedankt voor je reactie. Zoals je waarschijnlijk op mijn postcode en huisnummer kunt zien bellen wij wel met de KPN ( 2 x isdn 2) maar nog gewoon met de "ouderwetse" ISDN lijnen alsmede een extra anloge Faxlijn. Ik bel dus wel via de KPN met niet via voip.

Ik neem aan dat dit voldoende is.

Met vriendelijke groet,

Sander

Reputatie 3
Badge +5
Beste Vincent,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer toesturen.

Dan kijk ik na waarom u nog geen brief ontvangen heeft.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Ook ik heb na meerdere malen contact met de KPN Webcare via Twitter nog geen brief ontvangen ondanks 2 of 3 verzendpogingen. Werd afgescheept met dat het werd uitgezocht waarom de brieven niet aankwamen, maar nooit meer wat gehoord.

En had m'n betaalde Spotify Premium afgezegd omdat ik op die van KPN rekende vanaf het begin van mijn pakket... :

Ik zou ook graag een update willen omtrent de Spotify brief. Heb Glasvezel Standaard en dus recht op Spotify Premium maar nog geen brief ontvangen.
Bij mij is de code ook nog steeds niet binnen,zit nu een maand te wachten en ook al 2 keer gebeld. Ben bang dat het nog een poosje gaat duren,ik hoop dat me vertrouwen in KPN niet gaat dalen nu ik net ben overgestapt van UPC, straks krijgt UPC nog gelijk
Reputatie 4
Badge +9
Beste parquetteur,

Zou je mij in een http://forum.kpn.com/t5/Huisregels-KPN-Forum-en-veel/quot-Hoe-stuur-ik-een-privebericht-quot/td-p/5723 kunnen voorzien van je postcode en huisnummer. Dan kan ik nagaan waarom er nog geen code is verzonden en actie ondernemen. 

Boudewijn.

Ook hier meer dan een maand geleden KPN interactive (3in1) aangevraagd. Vandaag opgeleverd en alles aan de praat gekregen. Alleen nooit het spotify schrijven ontvangen om daar gebruik van te maken. 

hoi

Ik heb een soortgelijk probleem als alle anderen, maar de laatste keer dat ik belde vertelde een servicemedewerker mij duidelijk dat Spotify de vele aanvragen niet aan konden en dat het daarom zo lang duurde. Inmiddels is dat echter al weer ruim een maand geleden...

Als ik bel dan ziet men wel dat ik de brief moet gaan krijgen, maar tot op heden is het erg stil.

Wat kan ik nu het beste doen?

gr,

Marcel

Reputatie 4
Badge +9
Beste nlv03578, 

zou je mij in een privé bericht je postcode en huisnummer willen sturen. graag ook een bereikbaarheidsnummer en officiele contractantnaam mee zenden in het bericht. Wanneer je recht hebt op Spotify maak ik een melding aan om de code naar te toe te krijgen. 

Met vriendelijke groet, 
Boudewijn.  

Reputatie 4
Badge +9
lobynannad, 

Zou jij mij ook een privé bericht kunnen sturen met gegevens als postcode, huisnummer, contractant en 06-nummer? Ik pak het dan op!

Met vriendelijke groet,

Boudewijn.  

Bedankt Boudewijn,

De gegevens staan in je inbox.

Groet,

Danny

Yep de code is binnen, thnxs.

Vertrouwen in kpn is weer top

Reageer