Update: Spotify de brief!

• 28 november 2011
  • 40 reacties
  • 16859 keer bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Hallo Boudewijn,

Ook ik wacht al meer als een maand op mijn Spotfy code/brief.

Ook al eens gebeld naar de helpdesk waar men mij beloofde een nieuwe code toe te zenden, maar tot op heden zonder resultaat.

Ben als trouwe UPC klant door KPN met een mooie aanbieding gelokt en overgestapt, maar tot op heden

heeft men dan nog niet volledig waar kunnen maken.

Ik lees op dit forum dat jij mensen sneller kiunt helpen. Kun je mij ook voorien van een code?

Gr. Ko-Jan

Boudewijn bedankt voor de snelle reaktie.

Zaterdag de brief ontvangen. Alles werkt nu.

Wellicht kun je jouw werkwijze ook delen met de rest van de KPN organisatie? Zal de klanttevredenheid ten goede komen!

Boudewijn , ik heb je ook een PB gestuurd hopelijk kun jij iets voor me betekenen (wacht al 3 maanden)

Agelopen maand ook ingegaan op het interactieve pakket van KPN en ik ben ook nog in afwachting op de brief van KPN inzake Spotify met de codes.

Ik maak ook gebruik van dit forum om dit proces te bespoedigen.

Daarnaast zou ik gebruik kunnen maken van 3 maanden gratis plus[pakket.

De monteur is vandaag geweest en deze zenders zijn dus helaas niet voor mij beschikbaar.

Ik zou dit graag beantwoord zien.

Dank

Goededag,

Hier hetzelfde probleem. Diverse keren gebeld. Iedere keer werd er gezegd dat het in orde gemaakt zou worden. Dat ik de activicatiecode zou krijgen maar iedere keer niets. Vorige week is mij gegarandeerd en beloofd en verzekerd dat ik echt uiterlijk begin deze week mijn code zou krijgen. Weer NIETS. Gister weer gebeld en toen konden er geen uitspraken gedaan worden over hoe lang het nog zou gaan duren....

xva

Zo te lezen zijn er heel wat mensen met dit probleem. Ook hier geen code ontvangen na de bestelling van ruim een maand geleden. Dit vraagt om een structurele oplossing van KPN.

De code is vandaag toch nog binnengekomen met de post!

Ik heb vandaag een brief gekregen met daarin mijn activeringscode van Spotify maar als ik me code wil activeren word er aan gegeven dat de code ongeldig is

Ik heb vandaag een brief ontvangen met daarin de activeringscode van Spotity maar als ik de code wil activeren word er aangegeven dat de code onjuist is

hier ook geen brief gekregen met inlogcodes voor Spotify

Ook ik wacht al bijna een maand op de brief. Is dit een structureel probleem of heeft KPN hier al een oplossing voor?

Gr, Jootje

Na 10 dagen de inlogcode voor Spotify in een brief ....

Na 18 dagen nog niets ....

gebeld ... sturen we op .... niets

Dan maar een twitterbericht ... hé een reactie ... gegevens gestuurd en verder niets terug.

Ik denk dat ik de rekening ook maar wat later ga betalen .... of terug naar UPC?

Reputatie 7
Badge +3
Beste keesdew,

Heeft u inmiddels de inlogcode ontvangen?

Zoniet, stuur via een privébericht je klantnummer, postcode en huisnummer naar mij toe en ik pak het alsnog voor je op.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Geachte...

Meer dan een maand geleden heb ik alles in 1 pakket.... nog altijd geen brief gehad met de code van spotify ... aantal keer gebeld ..het zou nu geregeld zijn , na tien dagen zou ik de code ontvangen... nu al ruim twee weken gewacht en nog niets gehad....

dat vind ik toch een slechte zaak.. af en toe vraag ik mij af waarom ik ben overgestapt naar kpn..

Kan mij iemand hier vertellen wat ik nog meer kan doen want het bellen lost niets ..want ze laten je elke keer in de wacht staan en dat is niet gratis.... 

Waarom kunnen klanten die een alles in 1 pakket hebben gewoon niet gratis bellen met de klanteservice ....geld wolven ..

mvg claudio

Reputatie 7
Badge +3
Beste Claudio,

Om dit voor je op te pakken vraag ik je graag om mij via een privebericht je klantnummer, naam contractant, postcode en huisnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer