Beantwoord

Upgrade van spotify premium naar family

  • 28 March 2020
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb al jaren via KPN een spotify premium. Nu wil ik een upgrade naar family. Dit kan niet via Spotify, maar het is mij niet duidelijk hoe dit via KPN te regelen.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 April 2020, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Music please welkom op het forum!
Dit moet kunnen maar hoe we dit het beste kunnen doen is een beetje afhankelijk welke versie van spotify je op dit moment hebt.
Betaal je iedere maand voor spotify of zit deze inbegrepen in het maandbedrag?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Dag Thomas, 

Excuus voor mijn late reactie. We hebben een spotify abonnement via KPN. Ik heb nl geprobeerd via spotify mij abonnement aan te passen en toen kreeg ik de reactie dat dat dus niet kon.

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat kan, in de meeste gevallen kun je dit gewoon via je MijnKPN wijzigen.
Als dat niet lukt,  kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt je spotify om te zetten?
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen trouwens op ons gratis nummer 0800-0402