Beantwoord

Van Spotify bij KPN naar Spotify Family

• 28 september 2017
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Helaas bied KPN geen Spotify family. Dus van de week Spotify via KPN uit laten zetten . Helaas kon ik geen Family abonnement afsluiten want het zou nog gekoppeld zijn aan mijn KPN account. Weer gebeld met KPN ... oh dat duurt 24 uur! Trok ik al in twijfel...
En ja hoor 24 uur later nog gekoppeld . Tevens gemaild naar Spotify. Het abonnement moet bij KPN op free gezet worden. Dus weer gebeld met KPN...
Dit zouden ze doen.... Helaas nog niet mogelijk omdat .. ja ... het nog gekoppeld is aan mijn KPN account. Weer gebeld ... helaas technisch ondersteuning niet aanwezig gaat mij terug bellen de volgende dag. Juist ! 1x gebeld maar ik was helaas te druk op mijn werk bezig en net te laat.
Weer teruggebeld dat ze mij de volgende dag eind van de middag of begin van de avond kunnen bellen. Juist .... om 13 uur gebeld.
Vanavond weer gebeld ..... ik laat ze u morgen terug bellen maar de fout ligt bij Spotify.

Waarom zou Sportfy mij geen abonnement willen verkopen?

Wie helpt mij ????

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 oktober 2017, 11:07

Hallo @9999999, welkom op ons forum! Ik zie wel dat het Spotify account gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres als je KPN ID inmiddels op Free staat. Kan je dat bevestigen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Daarnaast is het natuurlijk wel heel vervelend dat je juist dan gebeld wordt wanneer je het helemaal niet uitkomt. Ik zal dat intern aankaarten, we kunnen daar altijd van leren. Bedankt hiervoor!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @9999999, welkom op ons forum! Ik zie wel dat het Spotify account gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres als je KPN ID inmiddels op Free staat. Kan je dat bevestigen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Daarnaast is het natuurlijk wel heel vervelend dat je juist dan gebeld wordt wanneer je het helemaal niet uitkomt. Ik zal dat intern aankaarten, we kunnen daar altijd van leren. Bedankt hiervoor!
Geen melding gekregen van je reactie.
Inmiddels was ! Ja was het probleem door een zeer meedenkende medewerker verholpen .
Echter zie mijn volgende ingezonden vraag weer...
Of het abonnement op free is gezet ? Er kon een family account worden aangemaakt en dat kan volgens mij niet als er nog een free account os
Bovendien betaal ik inmiddels een family abonnement
Echter na afgelopen donderdag sinds een pakketwijziging (zonder Spotify) beginnen de problemen weer
En kan er geen gebruik gemaakt worden van de family mogelijkheden en zijn er delen van muziek verdwenen.
Teruggebeld worden op een tijdstip waarop de klant teruggebeld wil/kan worden is ook nog niets aangedaan dus! (Zo begreep ik van de zeer onvriendelijke dame)

Reageer