Beste,
Zojuist het verkeerde Spotify account gekoppeld aan KPN. Hoe kan ik dit aanpassen naar het juiste account?
Groet, Stefan
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelBeste,
Zojuist het verkeerde Spotify account gekoppeld aan KPN. Hoe kan ik dit aanpassen naar het juiste account?
Groet, Stefan
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelGoedemorgenÂ
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je het verkeerde account koppelt of nog een oud account hebt gekoppeld en dit wil wijzigen. Gelukkig hebben we hier een oplossing voor! We kunnen het huidige account namelijk ontkoppelen en je voorzien van een nieuwe activatiecode.Â
Mocht je hier gebruik van willen maken, dan help ik je hier graag bij. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en mij een seintje geven als je dit gedaan hebt?Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.