Beantwoord

videoland account delen?

  • 12 April 2020
  • 12 reacties
  • 4554 keer bekeken

Ik heb via KPN een extra zenderpakket genomen, videoland. Nu verschijnt deze service bij “on demand” , helemaal top. Nu wil ik dit account delen met vrienden, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Is het zo dat dit niet mogelijk is omdat ik het via KPN besteld heb? Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 April 2020, 22:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Is officieel ook niet toegestaan.

Netflix is daar al tegen aan het optreden.

 

Is officieel ook niet toegestaan.

Netflix is daar al tegen aan het optreden.

 

Update, ik lees bij videoland dat je voor 1 euro per maand meer met maximaal 5 personen het account kan delen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Videoland account delen, welkom op het forum!
Toegestaan of niet kun je videoland helaas niet met iemand anders delen als je het bij ons afneemt.
Dit account is namelijk gekoppeld aan je KPN abonnement en de apparaten die je gebruikt om dit te kijken.
Je hebt dus geen losse inloggegevens die je met iemand anders kunt delen. 

Als je videoland afneemt bij videoland zelf kun je hun app gebruiken en heb je aparte inloggegevens.
De keerzijde daarvan is dan wel weer dat je het niet kunt gebruiken op onze ontvangers.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Videoland account delen, het is inmiddels weer een paar dagen later. Heeft dit je vraag beantwoord?

Ja dankjewel, het is me duidelijk intussen

Delen van een Videoland account is sowieso niet toegestaan:

Uit de voorwaarden:

2.5 Gebruiker zal zijn wachtwoord en gebruikersnaam strikt geheim houden en niet aan derden bekend maken. Elke Transactie die vanuit het RTL Account wordt gedaan, wordt geacht door Gebruiker te zijn gedaan of met goedkeuring van Gebruiker. Misbruik en of oneigenlijk gebruik van het RTL Account of het wachtwoord in combinatie met de gebruikersnaam komen voor rekening en risico van Gebruiker, tenzij dit gebruik aan Videoland kan worden toegerekend.

en

12.1 Wanneer Gebruiker zich niet aan de bepalingen van deze Voorwaarden houdt, of Videoland het aannemelijk acht dat Gebruiker zich daar niet aan houdt, heeft Videoland het recht om geheel naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving: (i) de Transactie te annuleren, waarbij Gebruiker aansprakelijk blijft voor alle bedragen die tot en met de datum van beëindiging uit hoofde van de Transactie of eerdere Transacties verschuldigd is geworden; en/of (ii) de licentie als genoemd in artikel 8 te doen beëindigen; en/of (iii) de toegang tot de Dienst (of een deel daarvan) onmogelijk te maken.

Hallo @PeterG , dus dat delen met 5 personen is binnen 1 familie op 1 huiasdres?

Op de website van videoland wordt het delen met vrienden en familie aanbevolen???

dus dat delen met 5 personen is binnen 1 familie op 1 huiasdres?

@JanD . Dat mag altijd. 1 IP. Ook Netflix heeft dáár niks op tegen.

Op de website van videoland wordt het delen met vrienden en familie aanbevolen???

Ik zie het nu ook. Dan mogen ze die voorwaarden wel aanpassen. Want die staan het dus niet toe… :rolling_eyes:

Het is gelukt, we kunnen nu met 1 videoland abonnement met de hele familie op verschillende plekken kijken. We hebben een chromecast besteld en kijken nu via de app ook op de tv.

Ideaal!

Je hebt het via KPN dus weer stopgezet? Of gaat dat nog doen dan.

En nu via Videoland zelf dus (videoland.com).

Klopt helemaal @PeterG 

Antwoord van videoland op de vraag of ik mijn account van videoland mag delen met een vriendin;

Dank voor je bericht!

Dit is zeker mogelijk. Je kunt er voor kiezen je e-mailadres en wachtwoord te geven aan die vriendin. Als je dat liever niet hebt en ze wilt inloggen via de tv dan kun je haar laten inloggen via de koppelcode. Als ze wilt inloggen op mobiele apparaten dan kan ze alleen inloggen met het e-mailadres en wachtwoord.