Beantwoord

videoland inloggen

• 12 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Ik heb Videoland via mij kpn abonnement en kan deze op de tv gwn vinden en bekijken, kan ik ook met dit account inloggen via laptop en apps op de telefoon? Zo ja hoe en met welke inloggegevens is dit mogelijk en waar kan ik die vinden?
icon

Beste antwoord door PeterG 12 oktober 2019, 20:14

Nee. Je kunt via je Videoland pakket bij KPN geen gebruik maken van de Videoland-app en ook niet van de Videoland-website.

Je kunt Videoland-inhoud kijken via de KPN-app/website, maar dan moet je wel precies de titel van een aflevering of film weten. Op serienaam zoeken levert lang niet alle afleveringen op.

Het is al maanden geleden beloofd dat in de KPN-app/website on demand Videoland zou terugkeren, maar dat is tot op heden nog niet het geval.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +31
Nee. Je kunt via je Videoland pakket bij KPN geen gebruik maken van de Videoland-app en ook niet van de Videoland-website.

Je kunt Videoland-inhoud kijken via de KPN-app/website, maar dan moet je wel precies de titel van een aflevering of film weten. Op serienaam zoeken levert lang niet alle afleveringen op.

Het is al maanden geleden beloofd dat in de KPN-app/website on demand Videoland zou terugkeren, maar dat is tot op heden nog niet het geval.

Reageer