Beantwoord

videoland inloggen

  • 12 October 2019
  • 3 reacties
  • 6418 keer bekeken

Ik heb Videoland via mij kpn abonnement en kan deze op de tv gwn vinden en bekijken, kan ik ook met dit account inloggen via laptop en apps op de telefoon? Zo ja hoe en met welke inloggegevens is dit mogelijk en waar kan ik die vinden?
icon

Beste antwoord door PeterG 12 October 2019, 20:14

Bekijk origineel

3 reacties

Nee. Je kunt via je Videoland pakket bij KPN geen gebruik maken van de Videoland-app en ook niet van de Videoland-website.

Je kunt Videoland-inhoud kijken via de KPN-app/website, maar dan moet je wel precies de titel van een aflevering of film weten. Op serienaam zoeken levert lang niet alle afleveringen op.

Het is al maanden geleden beloofd dat in de KPN-app/website on demand Videoland zou terugkeren, maar dat is tot op heden nog niet het geval.

Kpn doe hier wat aan! Videoland via kpn is lachwekkend omdat je het aanbod niet kan zien en dus geen idee hebt wat er op videoland te zien is. 
 

en als je net als ik een gewoon videoland abbonement hebt, kan je het niet via je tv kijken omdat je niet kan inloggen via je eigen videoland account.

en dan hebben jullie een actie, welliswaar voor de nieuwe klant??!!! Met een tv…..

bel je, nee mevrouw die tv is alleen voor nieuwe klanten🙈 serieuze plannen om over te stappen naar ziggo hier vanwege deze onzin! 

als je net als ik een gewoon videoland abbonement hebt, kan je het niet via je tv kijken

Dat kan gewoon wel. De Videoland-app in je smartphone/tablet ondersteunt gewoon Chromecast. Daarmee kan het v.u. die app op een gewone tv streamen. Daar is alleen een dergelijk apparaatje voor nodig. Een Sony-tv en een Philps-tv (beide v.a. bouwjaar 2018) hebben chromecast al ingebouwd.
Verder kun je de Videoland-app in smart-televisie v.a. 2012 gebruiken. (van de videoland-site:

Videoland is bijvoorbeeld te vinden op Samsung (v.a. 2012), LG (v.a. 2012), Sony (v.a. 2013), Panasonic (v.a. 2014) en Philips (v.a. 2015) smart tv’s. Vaak is de Videoland-app al voor geïnstalleerd op je smart tv.

Als je de Videoland-app op je tv voor het eerst start dan moet je deze koppelen aan je Videoland account.)

Gebruik je Videoland via de laptop dan kun je het op je tv kijken als je de laptop met een HDMI kabel met je tv verbindt.

Reageer