Videoland kijken via iTV app?

  • 15 April 2020
  • 11 reacties
  • 1887 keer bekeken

Hoi,

Wij hebben een ook een abonnement op Videoland via KPN.

Via on demand werkt dit prima. Onze kinderen willen graag kijken op hun i-pad, maar daar moeten we dus een extra abonnement voor afsluiten via Videoland zelf? Begrijp ik dit goed? 

Hoor het graag.

 

bvd

 

mvg

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic


11 reacties

Hallo @FrancisScheg , je kunt dan beter Videoland bij KPN opzeggen en een los abo bij Videoland nemen waarmee je met maximaal 5 deelnemers kunt kijken.

Zie onderstaande link:

https://www.videoland.com/nl/

JanD Bedankt voor je reactie. Maar als wij dit via Videoland afsluiten kunnen wij niet meer op TV kijken zonder chromecast? Of?

 

Hallo @FrancisScheg , als je geen smart-tv hebt niet, dat wordt dan weer lastig, of inderdaad via chromecast.

De huidige smart-tv's hebben meestal standaard de Videoland-app er al op staan.

 

JanD, we hebben wel een smart tv, maar zonder videoland app en via smarthub kunnen we geen verbinding krijgen. Dus Videoland app kunnen we ook niet downloaden. Zit vrees ik niets anders op dan dubbel abonnement afsluiten :frowning2:

Hallo @FrancisScheg , dan is dat al een oude tv of je hebt geen internet op de tv.

Hoe wil je dat doen met een dubbel abo, hoe moet ik me dat voorstellen?

Hoi JanD,

we hebben wel internet op tv, met verschillende apps, maar geen videoland, op de een of andere manier werkt t niet. Ik krijg melding dat netwerkkabel ontbreekt, geen idee hoe dit werkt.

Met dubbel abonnement bedoel ik via kpn een abonnement om op de tv te kunnen kijken en via videoland een abonnement om op ipad te kunnen kijken. Dan zouden we het op beide kunnen zien, maar dat gaat mij te ver.

@FrancisScheg . Je kunt het Videoland aanbod via KPN gewoon kijken via de KPN ITV app. Ook via die app op een iPad.

PeterG, dit hebben we geprobeerd, maar er is maar een beperkt aanbod op deze manier, veel series zijn dan niet of niet volledig te bekijken🤔☹️

Hallo @FrancisScheg , als je smart-tv niet op internet is aangesloten, bekabeld of draadloos, dan kun je inderdaad niets met de smart-functies van de TV, o.a. dus Videoland.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @FrancisScheg Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Ik zie dat Jan en Peter al veel voor je hebben verduidelijkt. Ik heb niet direct een oplossing voor je, ben ik bang. Je kunt Videoland inderdaad via ons laten lopen, maar er zijn dus wel enkele verschillen. Neem dit topic ook even goed door. 

PeterG, dit hebben we geprobeerd, maar er is maar een beperkt aanbod op deze manier, veel series zijn dan niet of niet volledig te bekijken🤔☹️

Met de zoekfunctie (vergrootglas: zelf in vullen) is het te vinden. Soms moet je via de decoder dan wel eerst even spieken naar bv de titel van een aflevering ofzo.

Reageer