Beantwoord

Vier toegangskaarten voor het Rijksmuseum gekregen van de KPN

  • 23 July 2020
  • 9 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen,

Betreft: 4 Toegangskaarten voor het Rijksmuseum geldig tot 4 juli 2020 gekregen van KPN. 

Door de bijzondere omstandigheden van de afgelopen maanden is het ons niet gelukt om de 4 toegangskaarten voor het Rijksmuseum te gebruiken.

Deze kaarten hadden een geldigheid tot 4 juli 2020.

Ik verzoek u indien mogelijk deze kaarten te verlengen zodat wij er nog gebruik van kunnen maken.

Deze vraag heb ik bij het Rijksmuseum neergelegd maar daar hebben zij geen oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Aat Heikoop

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 July 2020, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Aat Heikoop ,

KPN kan de einddatum van die al verstrekte kaartjes ook niet meer aanpassen. Je zou opnieuw een aanvraag kunnen indienen voor kaartjes via Seaters. 

 

 

Reputatie 1
Badge

Weet iemand hoe ik mijn vraag rechtstreeks aan KPN kan stellen?

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier vanzelf een moderator van KPN langs. Dit kan ongeveer vier dagen duren. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Aat Heikoop, welkom op het forum! Het is inderdaad een rare tijd, logisch dan ook dat het niet gelukt is om naar het museum te gaan. Ik heb dit uitgezet bij de collega die hier over gaat. We gaan je sowieso helpen hiermee. In eerste instantie kijken we of we de geldigheid van de kaarten kunnen (laten) aanpassen. Mocht dat niet lukken krijg je nieuwe. Ik kom er bij je op terug zodra ik daar duidelijkheid over heb :)

Reputatie 1
Badge

Beste Erik, de originele kaarten had ik al een paar weken geleden naar het Rijksmuseum gezonden. Ik heb er gelukkig wel een scan van gemaakt waarom alle gegevens staan. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, @Aat Heikoop :) We kunnen deze ook niet meer verlengen. Dus we gaan je nieuwe sturen. Deze ontvang je dan volgende week ergens. Let er op dat je alsnog wel van te voren online moet reserveren om het tijdsblok waarin je naar binnen wilt aan te geven.

Reputatie 1
Badge

Bedankt @Erik_ Dit is een geweldige tegemoetkoming van de KPN. Bedankt. 

Reputatie 1
Badge

Gisteren de kaarten de kaarten al gekregen. Geweldig @Erik_ 

Reputatie 7
Badge +30

Oh, dat is snel, fijn! Dan wens ik je veel plezier bij het bezoeken van het museum, Aat :)