Beantwoord

Waar is onze Spotify gebleven?

• 17 maart 2018
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemorgen,
Sinds enige tijd hebben wij een ander pakket. Ik heb de wijziging destijds doorgenomen met een medewerker van de klantenservice die ij verzekerde dat er verder niets zou veranderen. Sinds de wijziging hebben ik echter twee boze kinderen, want de Spotify is er zonder enig overleg uitgehaald. Hier is ten tijde van het omzetten naar een vernieuwd pakket (ik ben al jaren KPN klant en mijn oude pakket bestond geen eens meer) niet over gesproken.
Nu heb ik gekeken of ik Spotify weer toe kan voegen, maar ik kan het niet vinden. Wel zie ik dat we een gratis Plus pakket hebben. Denk dat ik mijn kinderen héél blij maak als dit wordt omgezet naar Spotify. 😉
icon

Beste antwoord door Henk2304 17 maart 2018, 17:08

In de pakketten vanaf mei vorig jaar is Spotify Premium geschrapt. Dat had inderdaad wel even vermeld mogen worden. Je kunt Spotify Premium weer toevoegen voor € 8,99 in MijnKPN. Je kunt ook overwegen een Spotify Family abo direct bij Spotify af te sluiten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
In de pakketten vanaf mei vorig jaar is Spotify Premium geschrapt. Dat had inderdaad wel even vermeld mogen worden. Je kunt Spotify Premium weer toevoegen voor € 8,99 in MijnKPN. Je kunt ook overwegen een Spotify Family abo direct bij Spotify af te sluiten.
Reputatie 7
Er zijn helaas best veel mensen die de kleine lettertjes van de nieuwe abonnementsvormen niet grondig genoeg bestudeerd hebben en achteraf pas gezien hebben dat Spotify Premium ineens geen onderdeel meer uitmaakt van het abonnement.
Feitelijk is dit een verkapte bezuiniging geweest van KPN waarbij waarschijnlijk een te klein gedeelte van de abonnees actief gebruik maakte van Spotify Premium om de kosten voor het collectieve abonnement van KPN bij Spotify te rechtvaardigen.
Daarnaast verwacht ik dat Spotify Premium vroeg of laat terug zal komen als één van de mogelijke voordeeltjes bij KPN compleet om zo de concurrentiestrijd met bijvoorbeeld Ziggo aan te kunnen blijven gaan.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Karin, erg jammer dat dit niet goed is uitgelegd door deze medewerker. Spotify maakt inderdaad geen deel meer uit van de huidige abonnementen. Dit is overigens wel uitgelegd in de bevestiging van de abonnementswijziging die op 9 augustus is verstuurd.

Via MijnKPN kun je Spotify bestellen met korting. Maar, zoals Henk aangeeft, als het hele gezin gebruik maakt van Spotify is Spotify Family misschien een betere keuze. Je kunt dan met vijf mensen (op hetzelfde adres) tegelijk gebruik maken van Spotify Premium voor € 14,99 per maand. Dat kun je direct via Spotify zelf bestellen op Premium for Family.

Reageer