Beantwoord

Waar zit RTL Lounge

• 14 maart 2018
  • 9 reacties
  • 9331 keer bekeken

Wil graag B&B the beginning kijken, staat op lounge, maar kan het niet vinden!! Wel iets gezien dat ik het wel kan ontvangen voor 9,99 en krijg ik 30 extra zenders (dat is absurt, geen interesse, enkel B&B, werkdagen , incl reclame max 20 minuten!!!) toch niet normaal!!!!
icon

Beste antwoord door Nadia 16 maart 2018, 17:42

Hoi Manu011, ik zie dat dit je eerste vraag is die je hier op het Forum stelt, welkom ! :)

Klopt helemaal huistijger, bedankt voor je snelle antwoord :)

Je kunt RTL Lounge ontvangen op kanaal 73 met het Pluspakket. Dit kost 9,99 p/mnd maar is geheel gratis als je KPN Compleet bent!

Heb je ook een mobiel abonnement? Wanneer je deze bij ons hebt ontvang je extra voordelen met KPN Compleet.
Waaronder:
1) € 5,- korting per maand op je mobiele abonnement
2) Dubbel zoveel data (en bel/sms)
3) Gratis extra zenderpakket: Pluspakket of FoxSports Eredivisie

Ik hoor graag van je als ik iets voor je kan betekenen!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
RTL Lounge zit in het pluspakket op kanaal 73
Als je KPN-compleet hebt kun je het Pluspakket gratis bekijken.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Manu011, ik zie dat dit je eerste vraag is die je hier op het Forum stelt, welkom ! :)

Klopt helemaal huistijger, bedankt voor je snelle antwoord :)

Je kunt RTL Lounge ontvangen op kanaal 73 met het Pluspakket. Dit kost 9,99 p/mnd maar is geheel gratis als je KPN Compleet bent!

Heb je ook een mobiel abonnement? Wanneer je deze bij ons hebt ontvang je extra voordelen met KPN Compleet.
Waaronder:

Klopt helemaal huistijger, bedankt voor je snelle antwoord :)j

Waaronder:

Dank voor jullie reactie, echter van mijn huidige zenderpakket (ca. 60) kijk ik er miss maar 10!! Met plus nog 30 erbij 9,99 ik wil alleen lounge voor B&B the biginning (van RTL8 weggehaald!!! dit betekent dat ik dus voor max 4x20 min. /mnd 9,99 moet gaan betalen???
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Manu001, ik snap heel goed als je midden in een serie zit het ontzettend zuur is dat je geliefde verhaallijn abrupt wordt onderbroken.

Zoektocht op het internet leert mij dat er zelfs een petitie is gestart door B&B-fans om het weer terug te halen naar RTL8:
De online petitie is inmiddels door ruim 1.000 liefhebbers ondertekend. Lees hier het volledige artikel op AD Petitie tegen stoppen oude afleveringen the bold and the beautiful

''RTL8 laat in een reactie weten dat The Bold inderdaad vanwege 'groot succes' werd verlengd. ,,Maar omdat we per 1 januari gestart zijn met McLeod's Daughters (een Australische tv-serie, red.) is The Bold and The Beautiful The Beginning gestopt.'' De reguliere uitzendingen van The Bold lopen wel door, benadrukt een woordvoerder. van RTL8''

Gelukkig is er voor een alternatief, en dat is de afleveringen te kijken op RTL Lounge. KPN heeft geen invloed op de omroepbazen, en welke programma's zij uitzenden op welke zenders. Jij kunt je invloed uitoefenen door de online petitie te tekenen. Misschien dat je nog meer liefhebbers van de serie kunt bewegen hetzelfde te doen.

Ik hoop voor je dat de serie spoedig weer terug komt op RTL8! Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze altijd op dit forum kwijt.
Wederom dank!! Idd petitie getekend maar uiteindelijk kwam daar uit dat het naar lounge ging!! fijn??? nee zeker niet!!! Voel mij gechanteerd!! Eerst maken ze je lekker met 'n serie en vervolgens wordt het gestopt en overgedragen aan betaal TV, Wil jij blijven kijken dan moet je gewoon 10,=/mnd betalen zoniet JAMMER DAN!!! Vindt deze praktijken ronduit schandalig. Zou voor mij betekenen dat ik geen 59.= maar 69,= ga betalen. Alleen om die reden ben ik zelfs geneigd om over e stappen en KPN gedag te zeggen na zoveel jaren!!
Reputatie 7
Badge +10
Je richt je boosheid geheel ten onrechte op KPN. RTL heeft je serie verplaatst van RTL8 (dat bij alle providers in het standaardpakket zit) naar RTL Lounge (dat bij de meeste (alle?) providers in een extra pakket zit). Bij Ziggo zit het bijvoorbeeld in Movies & Series XL dat EURO 11,95 per maand kost.
KPN gedag zeggen brengt je dus geen stap verder.
Zal wel zo zijn maar er zijn ook goedkopere providers die ook minder vragen voor lounge, iedereen die iets anders wil dan reguliere pakketten werpen allemaal rookgordijnen op. Stuk voor stuk worden gouden bergen beloofd maar zelden/niet nagekomen, Vindt dat ik voor mij 59,= wel iets meer service mag verwachten. Als alle 1000 fans 10,,=/mnd betalen voor het simpelweg doorgeven van 4x 20//mnd levert ze toch zo.n slordige 10.000,= op!!! Krijg voor die 10,= dan wel 3 0 !!! zenders die ik niet wil????
Reputatie 7
Badge +18
Hi Manu011, ik snap jouw teleurstelling heel goed! 😞 Ik zou het heel spijtig vinden als je ons zal verlaten.

Jammer dat RTL8 de populaire B&B naar een andere zender in de RTL Group heeft onder gebracht die bij de meeste aanbieders in een extra zenderpakket zitten.

Voor RTL is dit commercieel aantrekkelijk om op deze manier de kijkers naar een andere zender (RTL Lounge) te lokken waarvan zij ook de rechten verkopen. Ik begrijp je heel goed wanneer jij je nu gedupeerd voelt door er extra voor te moeten betalen. Uiteraard springen wij in de bres voor de belangen van onze klanten. Als er meer klanten teleurgesteld zijn kunnen wij dit overbrengen naar de uitzendgroep. Maar KPN heeft niet het recht om de beleidsplannen van een andere organisatie te bepalen.

Wij bieden het Pluspakket gratis aan wanneer je KPN Compleet bent. Mocht je dat willen, of er meer over te weten willen komen. Ik hoor het graag 🙂

Reageer