Beantwoord

Waarom stopt KPN met de Goal Alert app?

  • 24 May 2021
  • 7 reacties
  • 941 keer bekeken

In de app goal alert staat sinds kort dat de ondersteuning stopt aan het einde van dit voetbalseizoen. Erg jammer dat KPN deze app stopt. Waarom is dit?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 27 May 2021, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan Mellink ,

Dat heeft ongetwijfeld iets te maken met de rechten. KPN zal die rechten niet meer hebben na dit seizoen. 

Want het was meer dan alleen een melding van een doelpunt. Je kon ook doelpunten en samenvattingen terugkijken. 

 

  • Krijg direct een melding bij een doelpunt in o.a. Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie & KNVB Beker
  • Kijk de goal gratis terug in de app
  • Bekijk samenvattingen van álle wedstrijden binnen een uur na het eindsignaal

Dat is nu juist wat de app zo mooi maakte. Het zal inderdaad vast met rechten te maken hebben, maar jammer is het wel. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg het ook te zien:

Maar KPN is toch hoofdsponsor van de Eredivisie? Waarom stoppen ze dan. @Jan Mellink ik heb ook de app van ESPN, daar zitten veel meer mogelijkheden op qua uitslagen, doelpunten en dat er rust is. 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Jan Mellink , welkom op het forum!

Het klopt dat we gaan stoppen met de Goal Alert app. Ik heb even na moeten vragen waarom we ermee stoppen en het komt er eigenlijk op neer dat het aantal gebruikers helaas tegenvalt. :disappointed_relieved: Er is daarom voor gekozen om de tijd en het geld dat er in gestoken wordt te investeren in andere zaken met meer prioriteit.  

Ik kreeg nog wel de tip dat het AD een gratis alternatief aanbiedt: Activeer jouw GoalAlert in de AD app. Wellicht een optie? :blush:

Reputatie 7
Badge +22

@Jose_ wanneer gaat Goal Alert uit de lucht? Ik heb de meldingen van voetbal tegenwoordig bij ESPN op de app. 😉

Reputatie 7
Badge +28

In de app goal alert staat sinds kort dat de ondersteuning stopt aan het einde van dit voetbalseizoen. 

@Dennis Schreve 

Aan het einde van dit seizoen. Dus dat is al voorbij. Want het gaat alleen over : 

  • Krijg direct een melding bij een doelpunt in o.a. Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie & KNVB Beker
Reputatie 7
Badge +10

@Dennis Schreve De rechten zijn per einde van dit voetbalseizoen niet verlengd. Dus ik verwacht dat de app elk moment uit de lucht gaat, een precieze datum heb ik niet gekregen! De app is in elk geval niet meer te vinden in de app stores, daar is hij afgelopen dinsdag al uitgehaald.